عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون دیگر توپ در زمین آمریکایی‌هاست و برهمین اساس آن‌ها نمی‌توانند تصمیم بگیرند و بار‌ها به صراحت اعلام کرده‌اند که ایران به تمام تعهدات خود عمل کرده و به صورت جدی وارد مذاکرات شده است.

مفهومی برای دو مرحله‌ای کردن مذاکرات وجود ندارد/ اکنون توپ در زمین آمریکایی‌هاست، تصمیم‌گیری کنند
"محمدحسین فرهنگی" عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه بیش از ۱۰ سال است که در رابطه با کلیات و جزئیات مسائل هسته‌ای کشورمان با کشورهای غربی‌ در حال مذاکره هستیم، گفت: دیگر هیچ جای تاریک و مبهمی در مسائل هسته‌ای کشورمان وجود ندارد که آمریکایی‌ها بخواهند با ادامه مذاکرات در مورد آن صحبت کنند.  
 
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو تصریح کرد: آنچه که طی مدت مذاکرات برعهده جمهوری اسلامی ایران بوده، کاملا انجام شده اما طرف غربی به تعهدات خود از جمله در بحث تحریم‌ها پایبند نبوده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: مفهومی برای دو مرحله‌ای کردن گفتگو‌ها و مذاکرات وجود ندارد، زیرا ما بیش از ۱۰۰ مرحله را تاکنون پشت سر گذاشته‌ایم و دیگر برای طرف مقابل جای تردیدی وجود ندارد.  
 
وی با تاکید بر اینکه توافق خوب توافقی است که منافع ملی ملت ایران را تامین کند، گفت: آنچه که حق قانونی ملت ماست باید تامین شود و ملت ایران هرگز یک توافق ذلت بار را نخواهند پذیرفت.  
 
فرهنگی در ادامه تاکید کرد: هم اکنون دیگر توپ در زمین آمریکایی‌هاست و برهمین اساس آن‌ها نمی‌توانند تصمیم بگیرند و بار‌ها به صراحت اعلام کرده‌اند که ایران به تمام تعهدات خود عمل کرده و به صورت جدی وارد مذاکرات شده است.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در مذاکرات هسته‌ای پیش رو هر آثار مثبت و منفی که به وجود بیاید، برعهده طرف غربی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار