مجتبی آقایی گفت: هنردوستان و علاقمندان به هنرهای تجسمی از نمایشگاه هفتمین جشنواره فجر استقبال کردند

استقبال هنردوستان از جشنواره فجر
مجتبی‌ آقایی‌ دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ هفتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر از 14 بهمن با نمایش آثاری در رشته‌هایی چون کاریکاتور، گرافیک، نقاشی، عکس، خوشنویسی، تصویرگری، نگارگری، مجسمه‌سازی، در موسسه فرهنگی هنری صبا و همچنین بخش دیگری نیز با عنوان پیامبر مهربانی با نمایش 24 اثر از 24 هنرمند در خانه هنرمندان ایران برگزار شده است.
 
وی ادامه داد:‌در پی برگزاری این نمایشگاه سایتی نیز به منظور بیان برائت هنرمندان از خشونت با عنوان کمپین علاقمندان به پیامبر اکرم(ص) راه‌اندازی شد.
 
دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی عنوان کرد: هنرمندان می‌توانند ضمن عضویت در این کمپین آثار خود را نیز با موضوع پیامبر اکرم(ص) به نمایش بگذارند.
 
وی درباره حضور مخاطبین هنری در نمایشگاه‌های این جشنواره نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه تنها حدود 10 روز از برگزاری این رویداد بین‌الملل می‌گذرد خوشبختانه شاهد استقبال علاقمندان و هنردوستان هنرهای تجسمی هستیم.
 
دبیر جشنواره تجسمی فجر اظهار داشت: آمار دقیقی در ارتباط با تعداد بازدید کنندگان وجود ندارد اما استقبال از هفتمین جشنواره بین‌الملل هنرهای تجسمی رضایت بخش بوده است.
 
آقایی گفت: نمایشگاه هفتمین جشنواره بین‌الملل هنرهای تجسمی فجر تا 12 اسفند ادامه دارد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار