حجت‌الاسلام بهرامی در اجلاسیه خبرگان رهبری:

گروه‌های تکفیری جلوه‌هایی خشن را به نام اسلام به خورد ذهن جهانیان می‌دهند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروزه گروه‌های جاهل تکفیری جلوه‌هایی خشن را به نام پیامبر(ص)‌ و اسلام به خورد ذهن جهانیان می‌دهند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام محمد بهرامی خوشکار عضو مجلس خبرگان در سومین نطق اجلاس خبرگان رهبری پیرامون نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی نکاتی را بیان کرد.

حجت‌الاسلام خوشکار با اشاره به جنبه رحمانی دین اسلام، نامه رهبر معظم انقلاب را در این چارچوب مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد و تأکید کرد: دنیا تشنه محبت است و حضرت محمد (ص) مصداق بارز محبت است، اما متأسفانه امروزه گروه‌های جاهل تکفیری، جلوه‌هایی خشن را به نام پیامبر (ص)‌و اسلام به خورد ذهن جهانیان می‌دهند.

وی افزود: آیا اسلام، ریختن خون دیگران و بی‌گناهان را تأیید می‌کند؟ خیر هرگز چنین نیست، بلکه پیامبر گرامی اسلام، رسول محبت و رحمت است که این جنبه حضرت مغفول مانده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز باید قرآن و نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به انسان‌ها معرفی کرد؛ چرا که اگر مفاهیم این‌ها برای جامعه بشری به درستی تبیین شود، همگان شیفته لطافت و جنبه رحمانی دین اسلام خواهند شد.

حجت‌الاسلام خوشکار با اشاره به برخی مصادیق مجازات اسلامی که در دنیا تحت عنوان خشونت علیه آنها موضع گیری می‌شود، تأکید کرد: اگر این احکام به درستی تبیین شوند، ابناء بشر متوجه خواهند شد که اسلام حتی فرد مجرم را نیز مورد ملاطفت و رحمت قرار می‌دهد به گونه ای که می‌فرماید در هوای سرد و گرم نباید مجازات انجام شود، بلکه مجازات باید در هوای معتدل انجام گیرد.

وی افزود: در روزگار کنونی باید به جوانان تفهیم کنیم که الگو و اسوه آنان، چهارده معصوم (ع) باید باشد؛ اگر ما به جوانان غرب تفهیم کنیم که امام و مقتدای ما امام علی علیه السلام است که غذای روزانه خود را به قاتل خود اهداء کرد، متوجه خواهند شد که در احکام الهی، حب و بغض شخصی راهی ندارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سلطه دولت‌های سلطه گر و استفاده آنان از ابزار تبلیغاتی و رسانه‌ای و وارونه جلوه دادن حقایق، تصریح کرد: ما باید در این دنیا توانایی آن را داشته باشیم که داشته‌های مورد قبول خودمان را با استدلالی محکم و قولی حسن به مردم ارائه دهیم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار