رئیس انجمن راگبی گفت: در صورت عدم حمایت کمیته های المپیک و وزارت ورزش از انجمن راگبی، ما در دور پایانی انتخابی المپیک شرکت نمی‌کنیم.

حسن میرزا آقا بیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: انجمن راگبی در دور مسابقات مقدماتی انتخابی المپیک موفق ظاهر شد و توانست تیم های قدرتمند را از دور خارج و قهرمانی را از آن خود کند اما با شرایط موجود در مسابقات هنگ کنگ شرکت نمی‌کنیم، چرا که نمی‌خواهیم زنگ تفریح تیم‌های حاضر باشیم. 
 
وی ادامه داد: این رقابت ها دور پایانی انتخابی المپیک راگبی است و تیم ها با حداکثر توان در مسابقات حضور پیدا می کنند و با توجه به اهمیت حضور در المپیک، سایر کشورها با امکانات و مسابقات تدارکاتی زیاد شرکت می کنند. 
 
lمیرزا آقا بیک افزود: انجمن راگبی توانایی پرداخت هزینه های بازی تدارکاتی تیم ملی را ندارد و ما می خواهیم به گونه ای حضور داشته باشیم که در شان نام جمهوری اسلامی ایران باشد. 
 
وی تصریح کرد: ما در دور قبلی حتی یک ریال هم به مربی و بازیکنان پول ندادیم با اینکه راگبی تنها تیم توپی است  که تا این مرحله بالا آمده است. 
 
وی ادامه داد: رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی علیپور در حد توان فرد کمک کرده اما با 17 رشته ورزشی نمی‌تواند کار بیشتری برای ما انجام دهند. 
 
وی افزود: سال 93 جمعیت راگبی از دوازده رشته ورزشی بیشتر بود پس پتانسیل داشتن یک فدراسیون مستقل را دارد در صورت این اتفاق می توانیم مورد توجه وزارت ورزش قرار گیریم و از ما حمایت بهتری کنند. 
 
میرزا آقا بیک ادامه داد: راگبی در مسابقات المپیکی حضور دارد اما هیچ اثر از ما نیست با اینکه زمانی که اساس نامه کمیته المپیک را فرستادن به دلیل نبودن راگبی تصویب نشد. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما به همراه 11 تیم به مسابقات پایانی انتخابی المپیک راگبی راه یافتیم، یک تیم به طور مستقیم و دو تیم به پلی آف خواهند رفت اما امیدوارم که شرایط را برای حضور ما فراهم کنند چرا که عدم حضور ایران در این رقابت ها مهم راگبی ناخوشایند و برای وجهه ایران بد است. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: آقا بیک ، راگبی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار