رییس اتحادیه صادر کنندگان فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته مدیریت جزیره‌ باعث کندی اقتصاد کشور در کشور شده است گفت: هم اکنون بدنه اصلی اقتصاد کشور را بخش خصوصی تشکیل می دهد برای تحقق شعار سال بایستی همدلی متقابل بین دولت و مجلس شکل بگیرد.

خبر خوانده شود///مدیریت جزیره ای عامل کندی اقتصاد کشور است/مدیریت جزیره ای ضربه‌ جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کندحسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص شعار امسال با عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت اظهار داشت: نام گذاری سال به این عنوان از سوی مقام معظم رهبری مناسب بوده به طوری که در سالهای گذشته مدیریت جزیره‌ای در خود دولت حاکم بوده بنابراین همدلی بین دولت و مجلس یک ضرورت است در گذشته این موضوع در بخش اقتصادی متاسفانه ضعیف بوده است.

وی تصریح کرد: در سالهای گذشته دولت با بخش خصوصی علی‌رغم شعار جهاد اقتصادی ترس و بیگانگی داشت  به طوری که بخش خصوصی را قبول نداشت و اجازه نمی‌داد سرمایه‌گذاری در این بخش به درستی ورود پیدا کند. این امر سبب می شد که سرمایه گذار بخش خصوصی رغبتی برای سرمایه‌گذاری در داخل کشور نداشته باشد.

رییس اتحادیه صادر کنندگان فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: شاید با نامگذاری سال با نام همدلی و همزبانی دولت و ملت بتوانیم از سو تفاهمات و موضوعات حاشیه‌ای در کشور جلوگیری کنیم و بتوانیم به رشد و توسعه اقتصادی کشور کمک کنیم.

وی افزود: بخش زیادی از اقتصاد کشور هم اکنون در اختیار بخش خصوصی است برای تحقق شعار سال بایستی به بخش خصوصی توجه ویژه‌ای صورت گیرد تا فاصله بین دولت و مجلس برداشته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: نفت ، ملت ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار