عبدالحسین برزیده گفت: بر اساس آمار فعلی و با توجه به فروش نوروزی سینما شرایط خوبی ندارد و امیدوارم با تغییر روحیه مردم شرایط سینما هم تغییر کند.

"عبدالحسین برزیده" کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت اکران نوروزی امسال نسبت به سال گذشته گفت: فروش فیلم ها در  اکران نوروزی امسال خوب نبود و طوری که نسبت به سال گذشته از نصف هم کمتر بود.

وی افزود: این شرایط خوبی نیست ولی پیش بینی مطلق نمی‌توان انجام داد و شاید مردم به خاطر وضعیت روحی شان و مذاکرات هسته‌ای و در کل درگیری ذهنی‌شان، و استرس و فشارهای روحی و روانی که در این مدت روی آن‌ها بوده، از فیلم‌ها استقبال نکردند.

این کارگردان بیان کرد: شاید فیلم‌ها گزینه‌های مناسبی برای اکران نوروزی نبودند ولی امیدوارم شرایط سینما به این شکل نماند و تغییر کند.

وی  افزود:‌ بر اساس آمار فروش فعلی سینما شرایط خوبی ندارد و امیدوارم با تغییر روحیه مردم شرایط سینما هم تغییر کند.

این کارگردان در خصوص انتظار از مدیران سینمایی در سال 94 عنوان کرد:‌ انتظار خاصی از آن‌ها نیست، فقط مدیریت خوب و کم نقصی از آن ها انتظار می‌رود و آن‌ها باید با در نظر گرفتن شرایط فعلی کشور و مسائل داخلی سینماها و دور از بحث و جدل با در نظر گرفتن و شرایط موجود اقتصادی به تولید فیلم‌های خوب و سر و سامان دادن به وضعیت کیفیت خود سینماها کمک کنند.

"برزیده" ادامه داد:‌ شرح وظایف مدیران سینمایی کاملا مشخص شده و همه آن‌ها به وظایف خود آگاه هستند و موفقیت و ناکامی‌های آن‌ها بستگی به فهم و درایت و مدیریت آن‌ها دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: فیلم ، سینما ، نوروز ، اکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار