«احسان مهدیان» گفت: دولتمردان و مسئولان فرهنگی در سال جدید به جوانان تازه وارد به عرصه سینما توجه بیشتری داشته باشند.

احسان مهدیان سرپرست دفتر انجمن سینمای جوان ارومیه در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص شعار سال 94 گفت: با توجه به اینکه انجمن سینمای جوانان ایران یک سازمان غیر دولتی است، انتظاری که از دولتمردان در سال جدید می‌رود، توجه بیشتر به فعالیت های جوانانی است که می خواهند تازه وارد عرصه فرهنگ و هنر به خصوص سینما شوند.

وی در خصوص برنامه‌های امسال دفتر ارومیه عنوان کرد: انجمن سینمای جوان دفتر ارومیه در سال 94 برنامه‌هایی را چون تولید فیلم کوتاه، برگزاری جشنواره تخصصی عکس، کارگاه های آموزشی و دور جدید کلاس های آموزشی و ادامه کلاس ها را در برنامه خود دارد.

مهدیان ادامه داد: فیلم "گور مردها" ساخته علی مرامی که اواخر سال گذشته ساخت آن آغاز شده بود مراحل پایانی را سپری می‌کند و همچنین فیلم "آغی" ساخته یوسف کارگر که بهمن ماه سال گذشته ساخت آن شروع شده بود مراحل صداگذاری را سپری می‌کند که این فیلم در بازار جشنواره کن و جشنواره تانزانیا به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: این آثار نیز در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور خواهند داشت، البته دفتر ارومیه برنامه‌های دیگر را در طی سال خواهد داشت که با تامین اعتبارات این برنامه‌ها را اعلام خواهیم کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار