«حکیمه وثاقتی»گفت: مهدی فخیم‌زاده کسی نیست که بتوان مهارتش را در واژه بیان کرد و مردم با شنیدن نام او جذب کارهایش می‌شوند.

حکیمه وثاقتی بازیگر سریال "فوق سری" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سارا به عنوان یک دختر دلسوز و ساده همدم مادرش بود و با وجود خلافکار بودن پدرش وی را دوست داشت بود ابتدا فکر می‌کردم سارا یک نقش پیش پا افتاده است اما پس ازدیدن سریال متوجه شدم سارا بی‌معنی وی اثر نبود.

وی افزود: "فوق سری" اولین بازی و همکاری من با مهدی فخیم‌زاده بود و در طول کار و بعد از آن متوجه شدم که یک کارگردان حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد. شقایق فراهانی هم می‌گفت من با کارگردان زیادی کار کردم اما آرزویم بازی برای فخیم‌زاده بود پدرم نیز همیشه می‌گوید فخیم‌زاده کارگردانه کاربلد و با کلامی است که فیلم‌سازی را به طور کامل می‌داند.

این بازیگر در خصوص پشت صحنه کار اظهار داشت: صحنه سریال "فوق سری" آرامش خاصی داشت و مهدی فخیم‌زاده با اقتدا خود جو مثبتی را بر کل گروه حاکم کرده بود. من از همکاری با مهدی‌فخیم‌زاده و خروجی سریال به طور کامل راضی هستم اما از خودم انتظار بیشتری داشتم و زیاد از بازی‌ام راضی نیستم.

وثاقتی افزود: من از همان ابتدا شاگرد مهدی فخیم‌زاده بودم و همچنان هستم فخیم‌زاده کسی نیست که بتوان مهارتش را در واژه بیان کرد و مردم با شنیدن نام او جذب کارهایش می‌شوند.

این بازیگر خاطر نشان کرد:‌ همه می‌دانند ساختن کار پلیسی بسیار سخت است اما فخیم‌زاده با "خواب و بیدار"و "ساختمان 85" توانست نام خود را به عنوان برندی برای این سبک کارها ثبت کند امیدواریم سریال "فوق سری" نیز با کیفیت بالای خود توانسته باشد مخاطبان را راضی کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار