خطیب جمعه صنعا تاکید کرد متجاوزان با حملات وحشیانه خود علیه ملت یمن نمی‌توانند این ملت را که به خدا تکیه دارد به زانو درآورند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، خطیب مسجد جامع بزرگ صنعا در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به ادامه حملات و تجاوزات عربستان سعودی به یمن که از سی و شش روز پیش آغاز شده است افزود: کشور ما هدف حملات ظالمانه و وحشیانه آل سعود قرار گرفته است. آنها بدون هرگونه توجیهی جنگی ظالمانه علیه ما به راه انداخته اند و این حملات از تکبر آنها نشأت می گیرد و برای اجرای طرح های قدرت های جنایتکار در جهان است. آل سعود و متحدان آنها و حکام عرب صرفا ابزاری هستند که این قدرت ها هر زمان و هر جا و هرگونه که بخواهند آنها را به حرکت می آورند. آنها به ریختن خون مردم و تخریب تاسیسات و زیرساخت ها و کارخانه ها اکتفا نکردند و محاصره شدیدی نیز علیه یمن اعمال کرده اند تا مانع از ورود غذا و دارو و فرآورده های نفتی به این کشور شوند. 

وی ادامه داد: آنها با این کارها می خواهند این ملت بزرگ را به زانو در آورند و وادار به تسلیم کنند اما ملت یمن با تکیه بر خداوند، قوی تر از جنگنده ها و کشتی های آنهاست. آنها حتی جلوی ورود شیرخشک برای کودکان را نیز گرفته اند و با افتخار از این کارهای خود سخن می گویند. آنها به تهدیدات خود عمل می کنند اما علیه همه ملت یمن این تهدیدات را اجرا می کنند و به ریختن خون زنان و کودکان و بیماران افتخار می کنند ولی با وجود همه این جنایات و ویرانگری ها و کینه های نهفته و محاصره، نمی توانند اراده این ملت صبور را بشکنند. ما همچنان به ایمان خود پایبند هستیم و به خداوند تکیه داریم و به او توکل می کنیم. ما هیچگونه خواری و خفتی را نمی پذیریم. خداوند گفته است «یا ایها الذین آمنوا ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم.»



انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، یمن ، عربستان ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار