وزیر ورزش و جوانان در جمع پیشکسوتان فوتبال گفت: اگر دولت در امور ورزش دخالت نکند وضعیت فعلی بدتر خواهد شد اما تعدادی هستند که این وضعیت موجود را به ورود دولت ترجیح می‌دهند

برخی‌ها وضعیت موجود را به ورود دولت ترجیح می‌دهند/من ضد فساد هستم نه ضد فوتبال!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، خوشحالم که در جمعی هستم که در دوران کودکی و نوجوانی آرزویش را داشتم که این عزیزان از نزدیک ببینم. این بزرگان نسل قدیم فوتبال ما هستند و افتخار می‌کنم که این پیشنهاد از طرف من بود که این افراد را دور هم جمع کنم و در خدمت آنها باشم.

وی ادامه داد: من از انتقادها دلگیر نمی‌شوم و دنبال تحلیل آنها نیستم. بعضی از این حرفها حرف دل بود. وضعیت در فوتبال ما مناسب نیست و این مطلوب من نیست و این مشکلات مربوط به زمان حال نمی‌شود. عوامل متعددی باعث به وجود آمدن وضعیت امروز شده است.

گودرزی گفت: عموما ذهنمان به سمت مسائل مدیریتی می‌رود. البته درست است که مدیریت نادرست باعث بی ثباتی می شود. برد به هر قیمتی، وجود رسانه‌های زرد باعث عدم رضایت فوتبالی‌ها می‌شود.

وی بیان کرد: من الان مدیریت فوتبال را مقصر نمی‌دانم و معتقدم این اتفاقات در یک گستره زمانی به وجود آمده. اگر دولت در امور ورزش دخالت نکند ویروسی که گریبان فوتبال را گرفته به سرعت گسترش پیدا می‌کند. اما تعدادی هستند که این وضعیت موجود را به ورود دولت ترجیح می‌دهند و دولت را در این زمینه غریبه می‌دانند.

گودرزی ادامه داد: ما یک سال و چند ماه است که در صدد هستیم که لیست مالی شفاف سازی شده را از فدراسیون بگیریم ولی موفق نشدیم.

وی افزود: من از حاج رضایی گله دارم که چرا از وضعیت موجود دفاع می‌کند. شنیده‌ام قرار است علیه من شعار دهند که وزیر ضد فوتبال است اما من باید همین جا اعلام کنم که این وزیر ضد فساد است نه ضد فوتبال!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار