فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگيری اعضای باندی كه با تاسيس شركت سرمايه گذاری در بورس به بهانه پرداخت سود بالغ بر 58 ميليارد ريال از مردم كلاهبرداری و متواری شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، سردار"عبدالرضا آقاخانی"گفت: در پی شكايت يكی از شهروندان شهرستان دهاقان از صاحب يك شركت سرمايه گذاری در بورس مبنی بر كلاهبرداری از وی، كارآگاهان پليس آگاهی فرماندهی انتظامی اين شهرستان موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقيقات و برسی‌های دقيق‌تر مشخص شد كه متهم با تاسيس شركت سرمايه‌گذاری در شهر اصفهان اقدام به جذب سرمایه‌های مردمی در جهت خريد و فروش سهام بورس اوراق بهادار در بازار بورس ايران كرده، اما مبالغ سرمايه‌گذاری را در بازار فاركس (بورس بين الملل) وارد كرده است.

فرمانده انتظامی استان با بيان اينكه متهم از شاكی مبلغ 590 ميليون تومان دريافت كرده، و قول مساعد در پرداخت 25 درصد سود ماهيانه به وی داده بود تصریح کرد: اين شخص نه تنها سودی به شاكی پرداخت نكرده بلكه اصل سرمايه را نيز به وی بازنگردانده و متواری شده بود.

اين مقام انتظامی اذعان داشت: سرانجام با اقدامات ويژه و تخصصی كارآگاهان پليس آگاهی ابتدا فردی كه مبالغ به حساب وی واريز شده بود را در عملياتی غافلگيرانه در شهر اصفهان دستگير و پس از آن متهم اصلي نيز كه در يكی از محلات شهرستان اصفهان مخفی شده بود شناسايي و دستگير شد.

وی بيان داشت: متهم اصلی پرونده در تحقيقات صورت گرفته با اعتراف به بزه انتسابی به كلاهبرداری 58 ميليارد ريالی از 54 نفر به بهانه پرداخت سود ماهانه به آنان اقرار كرد.

سردار آقاخانی با بيان اينكه فرد سومی نيز در اين پرونده دستگير شده است خاطر نشان کرد: تا كنون 20 نفر از متهمان شكايت كردند كه در اين زمينه پرونده تشكيل و عاملان اين كلاهبرداری به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.