رئیس اداره درآمد منطقه 6 از مشارکت بخش خصوصی و طراحی پروژه های مشارکتی با ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری خبر داد.

مهدی اسدبیگی رئیس اداره درآمد منطقه 6 در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به استقبال منطقه از پروژه‌های مشارکتی بخش خصوصی اظهار کرد: با توجه به رکود بازار ساخت و ساز مسکن در کشور ، میزان صدور پروانه ساخت و ساز نیز به تبع وضعیت بازار کم شده است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور کسب درآمد پایدار در منطقه، املاک و پروژه های مشارکتی که در سطح منطقه طراحی شده و می‌توان بعنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی در نظر گرفته شود. 

وی عنوان کرد: با طراحی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در میادین معروف منطقه مانند انقلاب، هفت تیر و ... زمینه برای مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران ایجاد و هم‌اکنون نیز به صورت مشارکتی پروژه‌های بسیاری با همکاری شهرداری و بخش خصوصی در سطح منطقه در حال اجراست. 

اسدبیگی در پایان با بیان ویژگی‌های درآمدی منطقه گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که برای این منطقه بعنوان یکی از استراتژیک‌ترین مناطق شهر تهران انجام شده ، حدود 1000 میلیارد تومان آن اعتبار نقدی و مابقی این مبلغ به صورت غیر نقدی در نظر گرفته شده که باید از طریق مشارکت‌های مردمی، صدور جواز ساخت، شناسایی تخلفات و تغییر کاربری‌ها و ... نیز کسب شود. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: منطقه 6 ، خصوصی ، پروژه ، مشارکتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار