دبیر کنفرانس ملی ارزیابی نظام‌های آموزشی:

ارتباط نتایج ارزیابی تا اقدام برای بهبود کیفیت در دستور کار قرار دارد

دبیر کنفرانس ملی و ارزیابی نظام‌های آموزشی گفت: ارتباط بین نتایج ارزیابی تا اقدام برای بهبود کیفیت در دستور کار قرار دارد و به آن پرداخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ غلامرضا کیانی، دبیر کنفرانس ملی ارزیابی نظام‌های آموزشی در دومین کنفرانس ملی و نهمین همایش ارزیابی کیفیت‌ نظام‌های آموزشی که صبح امروز در دانشگاه پردیس نسیبه فرهنگیان برگزار شد، گفت: ارتباط بین نتایج ارزیابی تا اقدام برای بهبود کیفیت در دستور کار قرار دارد و به آن پرداخته می‌شود. 

وی بیان کرد: موضوع تربیت و چگونگی ارتقا کیفیت در حوزه اطلاع‌رسانی و ارتقاء در سال جاری به صورت پیشرفته انجام شده است. 

وی عنوان کرد: انجام ماموریت آموزش عالی در انتقال تولید و کاربردی کردن و تجاری سازی دانش و تربیت دانش آموختگان خلاق و فرهیخته و بهره‌ور یک مقوله حیاتی و اساسی است و باید به صورت جدی به آن پرداخته شود. 

کیانی اظهار داشت: خوشبختانه در سالهای اخیر در افراد بالادستی و از جمله چشم انداز و نقشه جامع علمی برنامه‌های 5 سال توسعه و به ویژه برنامه چهارم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مقوله سیاست‌ها رخ داده است. 

وی تصریح کرد: امروزه مفتخریم موضوع کیفیت تربیت خاص و آموزش به طور عام مورد توجه بزرگان، سیاست‌گذاران و مجریان قرار گرفته است و در راستای تحول چنین چشم اندازهایی راه برای ارزیابی کیفیت بسته است. 

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین هدف‌های شورای کنفرانس ارتباط هدف زا، تعامل و هم‌اندیشی و اجرایی در بخش دانشگاهی و در ستاد آموزشی دانشگاه فرهنگیان می‌‌باشد. 



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار