رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون اولین نقش کمدی خود را در فیلم سینمایی «آلونک» ایفا می‌کند.

محمد رعیت‌پور کارگردان و نویسنده، در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص همکاری با رضا ایرانمنش و ساخت فیلم سینمایی «موقعیت من» و «آلونک» گفت: «آلونک» طرحی از خود من بود که بعدها تبدیل به فیلم‌نامه کردم و مجوز آن را به تهیه‌کنندگی رضا ایرانمنش گرفتیم. رضا هم علاوه بر تهیه‌کنندگی اولین تجربه بازیگری‌اش را در زمینه کمدی انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: «آلونک» یک طنز اجتماعی است که رضا ایرانمنش در نقش یک آدم بدجنس ایفای نقش می‌کند و قصه‌ی این اثر در شمال اتفاق می‌افتد و ماجرا در مورد باغی موروثی روایت می شود که به صورت شفاهی به یک نفر بخشیده شده و آن فرد در شرف ازدواج است که صاحبان اصلی باغ قصد پس گرفتن آن را دارند و به این واسطه ازدواج این فرد به هم می‌خورد.

وی در خصوص جزئیات نقش رضا ایرانمنش اظهار داشت: رضا نقش وکیل وراث را ایفا می‌کند ، فردی که وکالت تخلیه‌ی باغ را بر عهده دارد ولی بعد‌ها در جریان فیلم متوجه می‌شویم که این فرد به دلیل سواد قانونی قصد تصرف این ملک را دارد.

رعیت پور عنوان کرد: «آلونک» اولین کار طنز رضا ایرانمنش است. او سریال تلویزیونی «در شهر» به کارگردانی اصغر فرهادی را در کارنامه‌ی کاری خود دارد و برای بازیگری چون او که در ژانر دفاع مقدس فعالیت می‌کند «در شهر» کار اجتماعی عام پسند بود.

وی تصریح کرد: ایرانمنش از سال 80 به دلیل درگیری با بیماری نتوانست کار کند، اما با لطف خدا و اهل بیت (ع) و همچنین تلاش خودش، انشالله طی چند روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

این کارگردان در خصوص اینکه اولویت ساخت با کدام يك از فیلم هاي «موقعیت من» یا «آلونک» است، افزود : «موقعیت من»  به دلیل رساندن به جشنواره فیلم فجر در اولویت اول قرار دارد و همزمان با تولید این کار، پیش‌تولید «آلونک» را هم شروع خواهیم کرد.

وی در خصوص رضا ایرانمنش این نکته را یادآور شد و اظهار داشت: ایرانمنش قهرمان دوران کودکی‌هایم بوده و نماینده‌ی غرور نسل ما و قهرمان فیلم‌های دفاع مقدس بوده، ما نسلی هستیم که در دوران کودکی‌مان در هیجان جنگ بزرگ شدیم و او در نگاه ما قهرمان جنگ بود و البته فارغ از نگاهمان هم جانباز قهرمان است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار