شبکه تلویزیونی الاخباریه با اشاره به تصویب لایحه نظارت کنگره آمریکا بر هرگونه توافق با ایران اعلام کرد این اقدام در جهت تحقق خواسته رژیم صهیونیستی انجام شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه با اشاره به تصویب لایحه مجاز بودن بازنگری در هرگونه توافق هسته ای ایران با گروه پنج بعلاوه یک در کنگره آمریکا اعلام کرد این اقدام در جهت تحقق خواسته رژیم صهیونیستی انجام شده است.

گزارشگر شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه با تهیه گزارشی در این باره گفت: کنگره آمریکا پس از تلاش‌های فراوان برای یافتن امکان نظارت بر هرگونه توافق هسته ای احتمالی میان ایران و گروه 1+5، توانست قانونی را تصویب کند که به آن حق بازنگری در توافق هسته ای نهایی را می دهد.

گزارشگر این شبکه افزود: معنای تصویب این قانون این است که "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا نخواهد توانست به سرعت با هرگونه توافق تجاری موافقت کند.

گزارشگر الاخباریه همچنین گفت: این اقدام کنگره در جهت تمایل اسرائیل برای هدف قرار دادن هرگونه توافق با ایران صورت گرفته است.

وی  ادامه داد: اسرائیل از طریق محافل بین المللی قصد دارد به ایران حمله نظامی کند و این کشور را از حق داشتن فعالیت هسته ای صلح آمیز محروم کند. امروز در کنگره آمریکا باد به سمت کشتی های اسرائیل می وزد. لابی صهیونیستی در کنگره خواسته اسرائیل را محقق کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار