فروزنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

ایستادگی مسلمانان، جاهلیت مدرن را از بین می‌برد

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، ایستادگی مسلمانان را عامل از بین بردن جاهلیت مدرن دانست و گفت: رژیم آل سعود مصداق بارز جاهلیت مدرن است.

ایستادگی مسلمانان جاهلیت مدرن را به از بین می‌برد/ آل سعود مصداق آشکار جاهلیت مدرن
"لطف‌الله فروزنده" سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره "جاهلیت مدرن" گفت: جبهه کفر و استکبار همواره در طول تاریخ وجود داشته است و در هر مقطعی با یک شکل و نمای جدید ظاهر شده است که نقطه این مرکزی این جبهه، قدرت طلبی و به بند کشیدن انسان‌ها است.
 
وی در ادامه افزود: اگر ما امروز رفتار استکبار جهانی را بررسی کنیم به این نتیجه می‌رسیم که آنان از پادشاهان مستبدی مانند فرعون و نمرود بدتر هستند چرا که برای تأمین منافع خود به کوچکترین اصول اخلاقی اعتقاد ندارند و رفتارهای شنیعی را به اسم حقوق و آزادی بشر انجام می‌دهند، این همان جاهلیت مدرن است که امروز دامن بشریت را گرفته است.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: امروز ترویج فرهنگ غربی یعنی ترویج فرهنگ بی‌اعتمادی، پوچی و رسیدن به انسان بی‌هویت چرا که انسان عصر حاضر به رغم پیشرفت‌های علمی و تکنولوژیکی از نظر اصول انسانی افول کرده است و این جاهلیت به وسیله استکبار جهانی ترویج می‌شود.

به گفته فروزنده، راه مبارزه با جاهلیت مدرن، بصیرت و آشنا شدن ملت‌ها به حقوق واقعی و سرنوشت ساز خود است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با ابراز تأسف از عملکرد رژیم سفاک سعودی در حمله به مردم مظلوم یمن تصریح کرد: رژیم آل سعود امروز به اسم اسلام، کودکان، زنان و مردم بی‌گناه را یمن را قتل عام می کند که این همان اسلام آمریکایی مورد اشاره امام خمینی(ره) است.
 
وی در ادامه گفت: قطعا ایستادگی و بصیرت مسلمانان، جاهلیت مدرن را از بین می‌برد و به زودی شاهد سعود و افول رژیم سعودی خواهیم بود. 

فروزنده در پایان خاطرنشان کرد: حرکتی که آل سعود انجام می‌دهد، مصداق آشکار جاهلیت مدرن است چرا که امروز رژیم سعودی ملت خود را به بند کشیده و حافظ منافع استکبار در منطقه شده است، اما قطعا ملت بزرگ عرب و مسلمانان جهان با متجاوزان مبارزه و در مقابل آنان استقامت خواهند کرد.

گفتنی است؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب روز شنبه(27 اردیبهشت ماه) در دیدار با جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از درس‌های بعثت برای مقابله‌ی هوشیارانه با جاهلیت مدرن امروز که بسیار خطرناک‌تر و مجهزتر از جاهلیت قبل از اسلام است، استکبار و در رأس آن آمریکا را عامل اصلی شکل‌گیری "جاهلیت مدرن" دانستند و گفتند: تجربه‌ ۳۵ سال گذشته‌ جمهوری اسلامی ایران، نشان داده است که امت بزرگ اسلامی با حفظ دو اصل "بصیرت" و "عزم و همت" می‌تواند در مقابل این جاهلیت بایستد و آن را شکست دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار