سینما با اکران فیلم سینمایی ماندگار "در دنیای تو ساعت چند است" جان تازه‌ای گرفت.

حمید سلیمی منتقد سینما در خصوص فیلم سینمایی "در دنیای تو ساعت چند است " به خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: صفی یزدانیان یک از منتقدان خوب عرصه هنر است که به درستی با چهارچوب و بدنه سینما آشنا است و با ساخت فیلم سینمایی "در دنیای تو ساعت چند است " حس بی‌نظیری را به مخاطبان منتقل کرد.

وی افزود: این فیلم بسیار عاشقانه و شاعرانه را به تصویر می‌کشد و تصاویر جذابی که در آن بکار برده، گویی یک آلبوم عكس را ورق می‌زنی، که این تصاویر را در کمتر آثاری می‌توان در سینما دید.

سلیمی ادامه داد: دیدن این فیلم حال مخاطب را خوب می‌کند و به عنوان یک فیلم خوب نیاز بینندگان را برآورده می‌کند، موسیقی بسیار خوب کريستوف رضاعی که تلفیقی از یک موسیقی محلی و مدرن بود این موسیقی بسیار خوب فیلم را با زبان روز دنیا همگام کرده است.

اين منتقد در مورد بازیگران اين فيلم گفت: بازی خوب "لیلا حاتمی" و "علی مصفا" بسیار زیبا و قابل تحسین است، این زوج موفق هنری به قدری نقش‌هایشان را شاعرانه بازی کردند که مخاطب نمی‌تواند لحظه‌ای چشم از بازی آن‌ها بردارد ، همچنین بازگشت دوباره زهرا خوشکام به دنیای هنر خوشايند بود و با وجود بازی کوتاهش به خوبی آن را به تصویر کشید.

وی ادامه داد: فضاهایی که "فرهاد" ( علی مصفا ) برای نشان دادن عشق‌اش، با "آش" فروشی رفته و تابلویی را بر روی میز "لیلا حاتمی" می‌گذارد و می‌رود، بسیار تاثیرگذار است در این صحنه "فرهاد" تنها برای ابراز علاقه‌اش به آن مغازه می‌رود و به سرعت خارج می‌شود ، اما حسی که منتقل می‌کند بسیار قابل تحسین است و به شدت به روی مخاطب تاثیر می‌گذارد، این‌ها همه نشات گرفته از پردازش بازی‌های خوب و حساب شده‌ای است که ما در این فیلم از تک‌تک بازیگران می‌بینیم.



گفتگو از منا شمسایی


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار