محمد امين جنيدي جعفري از سال 58 اقدام به اهدای خون کرده است و با 145 بار اهداي خون، سلامتي را به همنوعان هديه می کند و معتقد است كه اهداي خون، اهداي زندگي و سلامتي به بيماران و مصدومان جاده ای است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.،این شهروند تهرانی در یک اقدام خداپسندانه از سال 90 با طرح سفر سلامتي به مراکز استان‌هاي مختلف براي اهداي سلامتي به هموطنان حضور می یابد.

وی هر چهار ماه يك‌بار خون خود را اهدا می کند تا مردم نيكوكار و خير را به مشاركت در اين سنت حسنه دعوت كند و فرهنگ اهداي خون را در جامعه ترویج دهد.

جنیدی تاکنون مسافت 22هزار کیلومتری را با هزینه شخصی به مراکز استانها سفر کرده و زاهدان پانزدهمین مرکز استانی است که برای اهدای خون به آن رسیده است و و امیدوار است که در سال 97 در یزد به این امر خداپسندانه خاتمه دهد.

وی تاکنون به مراکز استانهای اراک، اردبيل، اروميه، اصفهان، اهواز، ايلام، بجنورد، بوشهر، بندر عباس، بيرجند، تبريز، تهران، خرم آباد ،رشت و زاهدان سفر کرده است وشهرستان های زنجان، ساري، سمنان، سنندج و يزد به ترتيب در برنامه‌هاي بعدي سفرش است.

خانم خسروی مدیر سازمان انتقال خون استان ضمن تشکر از اقدام خداپسندانه این شهروند تهرانی از مردم استان خواست با توجه به کمبود گروه های خونی در استان و تامین فرآورده های خونی از استان های مجاور در این امر خداپسندانه بیش از پیش، این سازمان را یاری کنند.

انتهای پیام//گ

برچسب ها: اهدا ، خون ، هدیه ، سلامتی ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.