مقیمی در همایش سراسری فرمانداران؛

تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی مثبت امری ضروری است

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: برای اینکه به رشد اقتصادی مثبت برسیم، باید اقدامات موثر و فراوانی را انجام دهیم و با توجه به اینکه عملکرد دولت قبلی باعث رشد منفی شد و اکنون با کاهش قیمت نفت مواجهیم، باید جدیت بیشتری برای رشد اقتصادی به خرج دهیم.

تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی مثبت امری ضروری استبه گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ «محمدحسین مقیمی» معاون سیاسی وزیر کشور در همایش سراسری فرمانداران که در تالار پیامبر اعظم برگزار شد، اظهار داشت: برای اینکه به رشد اقتصادی مثبت برسیم، باید اقدامات موثر و فراوانی را انجام دهیم.

مقیمی تصریح کرد: با توجه به اینکه عملکرد دولت قبلی باعث رشد منفی شد و اکنون با کاهش قیمت نفت مواجهیم، باید جدیت بیشتری برای رشد اقتصادی به خرج دهیم. 
 
وی ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم تا وظایف خود را براساس آنچه که دولت از ما خواسته و در چارچوب قانون انجام دهیم. 
 
مقیمی با اشاره به خواسته مردم از دولت یازدهم، تاکید کرد: زمامداران باید از حقوق مردم دفاع کنند و براساس قانون اساسی این موضوع مورد اهتمام جدی دولت است. 
 
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به سخنان معاون اول رئیس جمهور درباره لزوم حمایت از مذاکرات هسته‌ای به عنوان منافع ملی همچنین برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم و لزوم توجه به قوانین انتخابات در همه ابعاد، خاطرنشان کرد: باید پیگیری اقتصاد مقاومتی به صورت جدی مدنظر قرار بگیرد و دولت برای لغو تحریم یا ادامه آن و مذاکرات برنامه‌ای جدی برای اداره کشور در هر صورت داشته باشد.
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: معاون ، سیاسی ، کشور ، اقتصاد ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار