رئيس دانشگاه شهركرد در سفر به پاریس و دیدار با سفير ايران در فرانسه، از آمادگي دانشگاه شهركرد براي همكاری های علمی و بين المللي در راستای اهداف و برنامه های جمهوری اسلامی ايران خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهركرد،

دكتر شایان شامحمدی رئيس دانشگاه شهركرد در سفر به پاريس به منظور شركت در بیست و هفتمین اجلاس شورای هماهنگی بین‌المللی برنامه انسان و کره مسکون یونسکو (MAB –ICC)، با دكتر علی آهنی، سفير جمهوری اسلامی ايران در فرانسه ديدار وگفتگو كرد.

شامحمدی در این دیدار، از آمادگي دانشگاه شهركرد برای همكاری های علمی و بين المللی در راستای اهداف و برنامه های جمهوری اسلامی ايران خبر داد.

دكتر علی آهنی، سفير كشورمان در فرانسه نيز با استقبال از فعاليت‌های علمی و بين‌المللی دانشگاه شهركرد، برای رايزنی انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه‌های فرانسه قول مساعد داد.

بیست و هفتمین اجلاس شورای هماهنگی بین‌المللی برنامه انسان و کره مسکون یونسکو (MAB –ICC)، 8 تا 12 ژوئن سال جاری میلادی (2015) برابر با 18 تا 22 خردادماه جاری (1394) در مقر یونسکو در کشور فرانسه (پاریس) برگزار شد.

در این نشست، ذخیره گاه زیست كره تنگ صیاد و سبزكوه استان چهارمحال و بختیاری با بیش از ۵۳۲ هزار هكتار مساحت، در شبكه جهانی ذخایر زیست كره یونسكو ثبت شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، رئیس دانشگاه شهرکرد و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در این نشست حضور یافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.