نماینده بوکان گفت: مردم با حضور در مراسم تشییع شهدا نشان دادند که علیرغم همه سختی‌ها، ناملایمات، فشارهای مالی و اقتصادی آرمان‌ها و شهدای خود را فراموش نکردند، و بلافاصله توانستند مدال تجلیل رهبر معظم انقلاب را با پیام شایسته دریافت کنند، الحق که این مردم شایسته تقدیرند و مسئولین آنان شایسته توبیخ.

مردم، شهدای خود را فراموش نکرده‌اندبه گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود با اشاره به حضور باشکوه ملت ایران در مراسم تشییع پیکر 270 شهید گفت: دیروز شاهد حماسه ماندگار بودیم که بلافاصله مورد تأیید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

وی افزود: روز گذشته شهر تهران به نمایندگی از ایران میزبان ستارگانی بودند که دستشان بسته اما اراده و اندیشه‌ نابشان هرگز بسته نبود.

نماینده مردم بوکان تصریح کرد:  هرچند جسم این شهدای بزرگوار را زیر خاک بردند اما اندیشه‌های نابشان در اوج بود و ملت ما را دوباره به حال و هوای روزهای سختی بردند که در اوج بی‌امکاناتی آن زمان شجاعت، خلوص و ایثار رفتار عمومی فرزندان ایران زمین بود. 

عثمانی تأکید کرد: مردم نشان دادند که علیرغم همه سختی‌ها، ناملایمات، فشارهای مالی و اقتصادی آرمان‌ها و شهدای خود را فراموش نکردند، و بلافاصله توانستند مدال تجلیل رهبر معظم انقلاب را با پیام شایسته دریافت کنند، الحق که این مردم شایسته تقدیرند و مسئولین آنان شایسته توبیخ. 


انتهای پیام/

برچسب ها: بوکان ، رهبر ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار