نیروهای عراقی با محاصره عناصر داعش در استان انبار به پیشروی در بیابان‌های این استان ادامه میدهند و بیش از ۷۰۰ کیلومتر از اراضی بیابانی را از لوث وجود داعشی‌ها پاک کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، در عملیات پیشدستانه نیروهای عراقی در بیابانهای استان انبار به سمت مرز با سوریه، مخفیگاهها و مکانهای تجمع افراد مسلح درشرق الکرمه هدف قرار گرفته است.

نیروهای عراقی توانسته اند روستاهای زباده و جمیلات و بخشهای زیادی از منطقه الجزیره و البادی را آزاد کنند. این منطقه برای باندهای داعشی بیشتر به یک پل رابط شباهت دارد.

خبرنگار این شبکه گفت: نیروهای عراقی راهی مرزهای صلاح الدین راهی مرزهای انبار هستند تا عرصه را بر باندهای داعشی در فلوجه و رمادی تنگ کنند. فرماندهان عراقی تأکید کردند این مناطق به مثابه مقرهای مهمی برای عناصر داعشی محسوب می شد زیرا پهناور است و پنهان شدن در آن کار آسانی است.

"ابو جنان المنصوری،" فرمانده تیپ دوم گارد ویژه گفت:«این یک عملیات پیشدستانه و مقدماتی است تا اطمینان حاصل شود اگر نیروها به سمت فلوجه و کرمه پیشروی کنند می توانند پشتیبانی نیروها را به عهده بگیرند یا خیر.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار