رئیس اوقاف و امور خیریه ارومیه گفت: از ابتدای امسال 4 وقف جدید در ارومیه با نیت ساخت مسجد، ایتام و خانه سالمندان با ارزش ریالی چهار هزار میلیون انجام شده است که همگی آنان دارای سند هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ عیسی برادری اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه موظف به اخذ 5 پلاک سند در حوزه موقوفات است که معادل 500 سند بوده که امید می‌رود به طور کامل تحقق یابد.

برداری در ادامه افزود:در تابستان سال 94 طرح نشاط معنوی در امامزاده‌های غریب حسن، محمد و ابراهیم خلیلان، دیزج تکیه و سایر بقاع متبرکه ارومیه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به چگونگی برگزاری این طرح‌ها توسط اداه اوقاف و امور خیریه ارومیه افزود: برپایی خیمه‌های معرفت، پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی و آشنایی کودکان و نوجوانان با مباحث قرآنی از دیگر فعالیت‌هایی است که در کنار این طرح‌ها اجرا می‌شود.

برادری در رابطه با اهداف برگزاری این طرح‌ها گفت: استفاده غنی از اوقافت فراغت دانش‌آموزان با استفاده از آموزش مباحث دینی و قرآنی و تربیت آنان به سبک اسلامی از اهداف برگزاری این طرح‌های ذکر شده است.

برادری اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه در راستای اجرای طرح تربیت حافظان قرآن با آموزش و پرورش منطقه 2 ارومیه و اداره‌کل امور زندان‌ها برای اجرای کلاس‌های حفظ قرآن کریم در مدارس و زندان‌ها تفاهم‌نامه‌هایی را اجرا کرده است.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.