همزمان با آغاز موج دوم سفرهای تابستانی در کشور، 12 كمپ هلال احمر در استان چهارمحال و بختياري، آماده اسكان گردشگران و مسافران تابستانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، مديركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری با بیان این مطلب، از ظرفیت اسکان یک هزار و 500 نفر مسافر در روز، با توجه به تمهیدات صورت گرفته در این استان خبر داد.

بهمن عسگری گفت: این ظرفیت ها شامل یک هزار و 200 نفر در هتل ها، 800 نفر در خانه مسافرخانه ها، 5 هزار نفر در مدارس آموزش و پرورش و 8 هزار نفر در کمپ ها می باشد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر و رئیس کمیته امداد و نجات ستاد اجرایی خدمات سفر استان چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای تابستانی و حجم بالای حضور گردشگران در این استان گفت: 12 كمپينگ موقت با زيرساخت هاي اوليه شامل آب، برق، نمازخانه، سرويس بهداشتي و ... توسط این جمعیت برای اسکان مسافران تابستانی آماده شده است.

محمد فروغی افزود: اين كمپ ها شامل کمپ پارك ملت بروجن، مجتمع بين راهي ماهان لردگان، چشمه برم لردگان، سه راهي پل هوره، سه راهي صادق آباد، پل زمانخان (هتل گلها)، پل قوچان، ماركده، پارك جنگلي ترمينال فارسان، تونل كوهرنگ، چشمه ديمه، كارون 4 و روستای سوادجان است.

وی با اشاره به اجرای طرح امدادی سحاب در کانون های گردشگری استان، اضافه کرد: کارشناسان آموزش دیده امداد و نجات در قالب این طرح و با استفاده از دوچرخه و موتورسیکلت، به ارائه خدمات امدادی و راهنمایی به گردشگران می پردازند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.