مدیرعامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی بیان کرد: برخی برندهای صنایع لبنی با توجه به اینکه هیچ مجوزی از سوی سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار داده نشده اقدام به افزایش برخی فرآورده‌های لبنی کردند.

محصولات لبنی که بدون مجوز گران شدندمحمدرضا اسماعیلی مدیرعامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه برخی صنایع لبنی طی هفته‌های اخیر بدون داشتن مجوز اقدام به افزایش برخی فرآورده‌های لبنی کردند اظهار داشت: برخی برندهای صنایع لبنی چنانچه هیچ مجوزی از سوی سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار داده نشده اقدام به افزایش برخی فرآورده‌های لبنی کردند در حالی که در نشست اتحادیه مطرح شد که در حال حاضر افزایش قیمت‌ها به صلاح نیست اما از طرفی برخی برندهای شناخته شده با توجه به فشارهای تولید اقدام به چنین کاری کردند و احساس می‌کنند مردم توانایی خرید محصولاتشان را دارند.

وی افزود: حال با کاهش مصرف سرانه محصولات لبنی بازار کشش افزایش مجدد قیمت‌ها را ندارد و دولت باید با توجه به راهکارهایی که پیشنهاد دادیم در این زمینه حاکمیت و کمک کند که شاهد گرانی محصولات نباشیم.

مدیرعامل اتحادیه در پایان تصریح کرد: شرکت‌های لبنیاتی که در بورس هستند کمترین بهره‌وری معادل 2.4 درصد را دارند در حالی که طبق قانون مجاز به عاید سود 14 الی 20 درصد هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار