ندیمی گفت: در این جلسه از جهت دستاورد تنها بازنگری مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

ابوذر ندیمی نایب رئیس کل کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جلسه روز گذشته رئیس کل بانک مرکزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و برخی مسئولین گفت: روز گذشته جلسه ای حدوداً 2 ساعته در محل کمیسیون تلفیق، به همت کمیسیون اقتصادی و صنایع با حضور سیف رئیس کل بانک مرکزی، نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، صفدر حسینی رئیس صندوق توسعه ملی ایران و سایر مسئولین و مدیران بانکی برگزار شد.

وی افزود: عمده بحث مطرح شده در این جلسه در خصوص منابع بانک ها و بانک مرکزی، عدم برگشت معوقات و و تامین سرمایه های لازم و بررسی این موضوع که وجوه ارزی محدود وارد شده به صندوق توسعه چگونه باید مدیریت شود و...

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: از جهت دستاورد این جلسه تنها بازنگری مشکلات مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه لوایحی از جمله قانون رفع موانع تولید و... کمبودی در قوانین نداریم و تنها نیاز به بررسی و اقدامات کارشناسی در این زمینه داریم که مقرر شد طی جلسات آتی به بررسی بپردازیم.

ندیمی در پایان در خصوص زمان جلسه بهدی اظهار داشت: جلسه بعدی زمان مقرری ندارد و طبق نظر همه ی حضار در آینده ای نزدیک تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار