تعداد کثیر بازیگران و کارگردانی مناسب و یکدستی بازیها جزء ویژگی‌های بارز این سریال است.

صفا‌ آقا‌جانی بازیگر تلویزیون و نمایش‌های رادیویی در خصوص همکاری با فریدون جیرانی در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: فریدون جیرانی یک انسان واقعی است. او فردی مهربان و خوب، فرهیخته و بسیار باسواد است که با سعه صدر و آرامش کامل کار خود را انجام می‌دهد. جیرانی هیچ غرور و کبری ندارد و با نهایت صبر و حوصله عوامل را راهنمایی می‌کند.

وی ادامه داد: با کسانی که در این مجموعه برخورد داشتم، همگی جزء افراد حرفه‌ای این عرصه بوده و بسیار خوب فعالیت کردند.

آقاجانی اظهار داشت: تعبیر وارونه یک رویا جذابیت‌های دیداری لازم را دارد و به همین دلیل فکر می‌کنم مردم آن را دنبال می‌کنند. تعداد کثیری از بازیگران و کارگردان مناسب و یکدستی بازی‌ها جزء ویژگی‌های بارز این سریال است.

وی عنوان کرد: در تلویزیون یک سری از سریال‌ها خوب کار می‌شوند. آن هم به این علت است که دارای سرمایه مناسب، کارگردانی خوب و بازیگران حرفه‌ای و فیلمنامه درست هستند. بسیاری از کارها به دلیل بودجه در پایان به کار جذابی تبدیل نمی‌شود. بهتر است نسبت به فیلمنامه دقت کرده و برای ساخت یک کار، کارگردان ماهر و خوبی در نظر گرفته شود.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» بیان کرد: در سال‌های گذشته بیشتر از امروز شاهد کارهای خوب بودیم. بنابراین توصیه می‌کنم در تصویربرداری، آیتم‌های جذاب را بکار ببریم و روندی را پیش بگیریم که کارهای ساخته شده با مجموعه‌های ماهواره برابری کند. دنیا در حال نو شدن است. و در دنیای حرفه‌ای هر روز شاهد وقوع اتفاقات نو هستیم. پس به همان نسبت که دنیا صاحب دانش می‌شود، سینما و تلویزیون نیز باید دارای دانش‌های بروز باشد.

وی در مورد ورود افراد غیر حرفه‌ای به عرصه هنر و بازیگری گفت: این مسئله وجود دارد و خیلی هم بد است. هیچ یک از کسانی که حرفه‌ای این کار هستند موافق این امر نبوده و روابط و مناسبات این چنینی را دوست ندارند.

آقاجانی در مورد ارائه ساخت کارها به دیگر کشورها و جوامع عنوان کرد: فضای کاری که ساخته می‌شود، اهمیت خاصی ندارد. بلکه این خود کار و محتوای آن است که داری اهمیت است. اگر یک کار ساخت خوبی داشته باشد به طور قطع در دیگر جوامع که طالب دیدن فرهنگ ما بوده نیز مشتری خوبی خواهد داشت. شاید فرهنگ ما جذابیتی برای مردم اروپا و آمریکا نداشته باشد. اما در کشورهای همسایه این طور نیست و بهتر و آسوده‌تر فرهنگ‌ها و ارزش‌های ما را می‌پذیرند.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم که با اتفاقات سیاسی که رخ داده، دغدغه‌های ما نیز حل شود و ما به حل کردن دغدغه‌های فرهنگی کشورمان بپردازیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار