مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: شهرداری قزوین بدون اخذ مجوز از اداره کل حفاظت محیط زیست اقدام به قطع درختان و انتقال درختان سبز در شهر قزوین کرده است.

صدرالدین علیپور مدیر کل اداره  حفاظت محیط زیست استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عملکرد نامعلوم شهرداری قزوین اظهار کرد: علی رغم اقدامات مثبت شهرداری قزوین در خصوص حفظ محیط زیست با اداره کل حفاظت محیط زیست قزوین متاسفانه عملکرد اخیر این نهاد در خصوص قطع و انتقال درختان سبز آن هم بدون هماهنگی قبلی با اداره کل محیط زیست نقد و انتقاد دوستداران محیط زیست را برانگیخته است.

وی گفت: شهرداری قزوین بعد از قطع درختان و انتقال درختان سبز و جایگزین کردن سازه‌های بتنی و ساخت پل‌های سیمانی و واکنش اداره حفاظت محیط زیست در خصوص این اقدام بدون تعامل، مکاتبه‌ای با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست داشته‌اند.

مدیر کل حافظت محیط زیست قزوین ادامه داد: معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هیچ اظهار نظری در خصوص نامه شهرداری قزوین نکرده و رسیدگی به این عملکرد را به اداره کل محیط زیست استان قزوین محول کرده‌اند و ما در حال رسیدگی هستیم.

علیپور در پایان تاکید کرد: رئیس سازمان محیط زیست عملکرد شهرداری قزوین را تایید نکرده است و برای جبران یک درخت با مشخصاتی که بیدار و سبز است باید 140 نهال کاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار