عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله با تاکید بر اینکه دولت فراری یمن هیچ جایگاهی در میان مردم این کشور ندارد، گفت: نبرد با متجاوزان به یمن ادامه خواهد یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «ضیف الله الشامی»  در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین از صنعا درباره شروط جدید منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن برای برقراری آتش بس در این کشور گفت: این شروط و خواسته ها برای مردم یمن قابل قبول نیست. این فراری ها با بیان مواضع آتشین و هدف قرار دادن مردم یمن می خواهند در قدرت بمانند و یمنی ها به شدت این مواضع را محکوم می کنند. 

الشامی افزود: شروطی مطرح می شود که در ابتدای این تجاوز رد شده بود. هدف متجاوزان به یمن، از ابتدای تجاوز، محقق کردن این شروط بوده است و با استفاده از ابزار نظامی می خواهند این شروط را محقق کنند. هنوز برادرانی که در سلطنت نشین عمان حضور دارند به صورت رسمی از مطرح شدن شروط جدید سخن نگفته اند. 
گفته می شود «ولد شیخ احمد» فرستاده ویژه سازمان ملل از ارائه این شروط به جنبش انصارالله خودداری کرده است چرا که وی می داند این شروط از ابتدا رد شده بود و با این شروط نمی تواند به بحران در یمن پایان دهد و هدف از مطرح شدن این شروط برای مانع تراشی برای حل و فصل سیاسی بحران یمن است.
مسئولان فراری یمن همچنان به گدایی از طرف های خارجی برای حمله به مردم این کشور ادامه می دهند. ریاض یاسین وزیر خارجه دولت فراری چند روز پیش با شماری از مسئولان امنیتی اسرائیلی در ریاض دیدار کرد و به اسرائیل درباره وضع بندر الحدیده هشدار داد و مدعی شد موشک هایی در این بندر مستقر شده که تهدیدی برای امنیت اسرائیل و ریاض است و به این دلیل جنگنده های سعودی به صورت گسترده این بندر را بمباران کردند. 
این بندر آخرین نقطه برای ورود کمک های بشردوستانه غذایی و دارویی برای ملت یمن بوده است.


وی درباره ادعای مقامات فراری یمن مبنی بر نپذیرفتن توافق صلح و شراکت افزود: این گونه اظهارات مسئولانه نیست و نمی تواند تغییری در اوضاع کنونی یمن ایجاد کند. یمنی ها می دانند این فراری ها هیچ جایگاهی در میان مردم ندارند و تنها ابزاری در دست رسانه های خارجی به ویژه رسانه های آمریکایی، صهیونیستی و سعودی هستند. 
آمریکا از این افراد برای تهدیدات خود علیه کشورهای عربی استفاده می کند. 

الشامی گفت: یمنی ها به خوبی می دانند این افراد بسیار ضعیف هستند و مزدوران این افراد در داخل یمن تحت تعقیب ارتش یمن و کمیته های مردمی این کشور قرار دارند و نابود می شوند.

وی درباره ادعای روزنامه الشرق الاوسط به نقل از ولد شیخ احمد مبنی بر تمایل انصارالله برای تسلیم شدن در این جنگ در برابر محقق شدن برخی از شروط گفت: روزنامه هایی نظیر الشرق الاوسط به مانند رسانه هایی نظیر الجزیره و العربیه به دروغ پردازی های خود ادامه می دهند. 
عضو شورای سیاسی انصارالله یمن گفت: هدف از این دروغ پپردازی ها  تضعیف گروه های یمنی در داخل این کشور است تا این مسئله القاء شود که معامله ای در میان بوده و قرار است خون شهدا فراموش شود ولی هرگز این معامله صورت نخواهد گرفت و جنبش انصارالله از یک قطره خون شهدای یمن و یک وجب از اراضی این کشور در برابر متجاوزان سعودی و مزدوران چشم پوشی نخواهد کرد. 

مردم یمن در یک نبرد سرنوشت ساز در برابر متجاوزان جنایتکار سعودی، آمریکایی و صهیونیستی و مزدوران داخلی آن قرار دارند.

انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار