معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري اصفهان اظهار كرد: "ستاد مهر" از 31 شهریور ماه به منظور مدیریت ترافیک در اولین ماه سال تحصیلی تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا صلواتی با بیان این مطلب گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به منظور مدیریت بهتر ترافیک و خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی، ستاد مهر تشکیل می شود. 

وی افزود: امسال "ستاد مهر" از 31 شهریور تا 15 مهر ماه فعال می شود تا هماهنگی های لازم با نهادهای مسئول و دخیل در امر ترافیک انجام گردد. 

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري اصفهان تصریح كرد: گشت هاي اتوبوسراني و تاكسيراني و پليس راهور با هدف روان سازي ترافيكي در دو شيفت صبح و بعدازظهر از ساعت 6:30 دقيقه الي 13:30 دقيقه بعدازظهر و از 16 الي 21 شب فعال هستند.

صلواتي خاطرنشان كرد: زمانبندي حركت اتوبوس، حجم مسافر ايستگاه ها، توقف هاي غيرمجاز در ايستگاههاي اتوبوس از سوي بازرسي اتوبوسراني كنترل مي شود.

وي اظهار كرد: سرويس دهي مناسب تاكسي ها و تخلفات سرويس هاي مدارس از سوي گشت هاي بازرسي تاكسيراني كنترل و بررسي مي شود.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان با اشاره به اينكه كل رفتار ناوگان حمل و نقل عمومي زير ذره بين قرار خواهد گرفت، تاكيد كرد: کنترل و نظارت بر حمل و نقل عمومی، رفع گلوگاههای شهری، رسیدگی سریع به شکایات مردمی و شناسایی نقاط با حجم سفر بالا از سوی اکیپ هاي سیار بازرسي انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ستاد ، مهر ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.