کتاب «جزوه شناخت» به قلم تقی محمدی فکورزاده هم اکنون به نیمه راه رسیده است.

تقی محمدی فکورزاده، نویسنده و شاعر در خصوص کارهایی که هم اکنون بر روی میز کاری خود قرار داده به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر کتاب «جزوه شناخت» را به دست گرفته‌ام و نگارش آن را به نیمه راه رسانده‌ام.

وی افزود: هر چند که تا به امروز مطالب زیادی در حوزه فلسفه، هنر و شعر به نگارش درآمده و منتشر شده‌اند اما با توجه به شواهد موجود به نظر می‌رسد که اکثر این آثار با اتکا به صرف منابع دیگر نوشته می‌َشوند و نویسنده نقش چندانی در تحقیقات مرتبط ندارد.

این نویسنده اظهار داشت: من عادت ندارم که در نگارش آثارم به صورت مستقیم از آثار دیگران بهره ببرم و تلاش کرده‌ام که در امر نگارش کتاب «جزوه شناخت» نیز نقشی هر چند کوتاه را در تحقیقات مرتبط با موضوعات برعهده بگیرم.

فکورزاده ادامه داد: از کارهای دیگر قرار گرفته بر روی میز کاریم می‌توان به تدوین چند کار صوتی اشاره کرد که در آنها به خوانش نزدیک به بیش از 200 قطعه از اشعار خودم پرداخته‌ام.

وی که در گذشته اثر صوتی را با عنوان «صدای شاعر» به بازار محصولات فرهنگی ارائه داده بود در خصوص میزان استقبال از این اثر گفت: تا به امروز استقبال از این کار به اندازه‌ای بوده که فقط چند لوح مانده است.

این نویسنده خاطرنشان کرد: در تاریخ 25 شهریور ماه سال جاری و به مناسبت فرا رسیدن سالروز تولد استاد شهریار برنامه‌ای را در خانه فرهنگ وردآورد دارم.

لازم به ذکر است که فکورزاده در تاریخ 28 شهریور هم اجرای برنامه‌ای را در مجتمع امام علی (ع) واقع در شهرک گلستان در فهرست کاری خود قرار داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.