هری رید، رئیس اقلیت دموکرات سنای آمریکا درخصوص برجام گفت: اینکه سناتوری بیاید و رای قبلی خود را تغییر دهد، حماقت خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، این هفته سناتور میچ مک کانل، رئیس اکثریت جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا خود را آماده می کند تا بار دیگر برای تصویب قانونی تلاش کند که هدف آن متوقف کردن توافقنامه هسته ای ایران است.

این تلاش درحالی صورت می گیرد که سناتورهای دموکرات در مجلس سنای آمریکا قطعنامه مخالفت با توافقنامه هسته ای ایران را در هفته گذشته متوقف کرده بودند.

سناتور میچ مک کانل اینگونه القاء کرد که دموکرات ها تلاش کردند تا از رئیس جمهور اوباما دفاع کنند. سناتور مک کانل گفت: اینکه دموکرات ها برای جلوگیری از حتی تصویب قانونی در این باره تا این حد افراطی عمل کنند، خود گویای بسیاری چیزها است.
 
نشریه هیل افزود: سناتور جمهوری خواه ایالت کنتاکی آمریکا فقط به تحریک کردن دو دموکراتی که به رای گیری پایانی نه گفته بودند، نیاز دارد تا به شصت رای دست یابد و قطعنامه را به پیش ببرد. این درحالی است که دموکرات ها محکم ایستاده اند.
 
هری رید، رئیس اقلیت دموکرات سنای آمریکا از ایالت نوادا به خبرنگاران گفت: اینکه سناتوری بیاید و رای قبلی خود را تغییر دهد، حماقت خواهد بود.

وی افزود: اکنون زمان آن است که ما روی موضوع دیگری کار کنیم. این موضوع به پایان رسیده است.

پیش بینی می شود که سنای آمریکا بحث درباره توافقنامه هسته ای ایران را ساعت یک بعد از ظهر روز سه شنبه از سر بگیرد و رای تشریفاتی درباره قطعنامه مخالفت با توافقنامه هسته ای ایران در ساعت شش بعد از ظهر روز سه شنبه گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار