فیلم «سنتوری» را که نه با عنوان «سنتوری 2» بلکه با عنوان دیگری خواهم ساخت.

داریوش مهرجویی، کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص ساخت فیلم «سنتوری، مرد پاییزی» گفت: این فیلم با عنوان سنتوری 2 ساخته نمی‌شود، بلکه عنوان آن «سنتوری، مرد پاییزی» خواهد بود.

وی افزود: پس از آن که اجرای تئاتر  «غرب واقعی» که هم اکنون در حال اجرا است، به پایان برسد پیش تولید فیلم «سنتوری مرد پاییزی» را آغاز خواهم کرد.

مهرجویی تصریح کرد: هم اکنون نگارش فیلم نامه و تمام کارهای مربوط به ساخت فیلم «سنتوری مرد پاییزی»  به اتمام رسیده است. حتی مجوز ساخت آن را نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کرده‌ایم.

این کارگردان سینما در خصوص موضوع نمایش «غرب واقعی» اظهار داشت: نمایش «غرب واقعی» در واقع اختلال و از هم گسیختگی خانواده آمریکایی را به تصویر می‌کشد و این مسئله از طریق 2 برادر بیان می شود که پس از 6 سال به هم می‌رسند و یکی از آن دو نویسنده است.

مهرجویی تصریح کرد: تضاد بین این دو برادر وجود دارد و مایه‌ی اصلی درام از همین جا شکل می‌گیرد.

گفتنی است: فیلم سینمای سنتوری در سال 1387 به کارگردانی داریوش مهرجوئی جلوی دوربین رفت، اما متاسفانه قبل از اخذ مجوز اکران، سی دی‌های آن به طور غیر قانونی پخش شد. سنتوری بعدها مجوز اکران گرفت و دو  جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بهرام رادان به ارمغان آورد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار