نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: مردم استان همدان و مردم تهران با حضور پرشور خود در استقبال از پیکر شهید سردار همدانی جواب خود را به دشمنان در پیروی از راه این شهید دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی در مراسم تشییع سردار سرلشگر حسین همدانی و در جمع پرشور مردم  همدان و مسئولان و مقامات لشکری و کشوری با بیان اینکه شهید همدانی سردار سرافراز ما در طول این 40 سال کسانی در کنار  خود تربیت کرد که میراث ماندگار برای ما محسوب می شوند افزود: این آموزش دیدگان  راه شهید  را ادامه خواهند داد و با همه وجود در برابر همه ی سلطه طلبان و زورگویان ایستاده ایم.

وی با تاکید بر صبوری و وفاداری خانواده این شهید به ولایت فقیه اظهار داشت: این خانواده به ما درس صبوری و مقاومت را آموزش می دهند و این ضایعه بسیار بزرگ  را  پیروزی با عظمت برای ملت ما می دانند.

آیت الله محمدی اظهار داشت: ما خدا را شکر می کنیم در عرصه پیکار حق علیه باطل عارفانی همچون حاج حسین همدانی را داریم و در هر مقطعی که ما نیاز به مبارزه برای حق باشیم این افراد از جان و مال خود می گذرند و  به  میدان می آیند.

آیت الله محمدی در مراسم تشییع سردار شهید حسین همدانی از  مجاهدت های بی رنگ و ریا این شهید قدردانی کرد و ادامه داد:  از مقام عظمای ولایت رهبری آیت الله خامنه ای بارها شنیده ایم استقبال مردم در تهران و  امت حزب الله برای ما مانند خونی است که در رگ ها می جوشد و تجلیل و تکریم از وی شفابخش زخم های دل ما بود.

وی از امت قهرمان و قدرشناس و فهیم و دارالمومنین و به تعبیر رهبر دارالمجاهدین در استقبال پرشور دیروز و امروز قدردانی کرد.

انتهای پیام/گ


برچسب ها: همدان ، مردم ، شهادت ، سردار ، همدانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.