نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به فضیلت های ماه محرم گفت: محرم الحرام بهترین فرصت برای مبارزه با معضلات اجتماعی و فساد در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه با موضوع مبارزه با آسیب های اجتماعی خشونت، طلاق و اعتیاد در جامعه افزود: بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی ریشه در گمراهی دارد.

وی ادامه داد: محرم عطوفت و ریشه کنی انواع ناهنجاری اجتماعی در جامعه است.

وی با تاکید بر مشارکت همگانی برای مبارزه با این آسیب ها در جامعه اظهار کرد: همه مسوولان در مقابله با آسیب های اجتماعی سهیم شوند و باید از هیچ کوششی دریغ نکنند.

ملک حسینی هزینه در فرهنگ را نوعی سرمایه گذاری ذکر کرد و گفت: رسانه ها نقش مهمی در مقابله با معضلات اجتماعی در جامعه دارند.

وی بیکاری را آغاز یک فاجعه بزرگ در جامعه اعلام کرد و افزود: مدیریت ناهنجاری های جامعه از سوی مسوولان یک ضرورت است.

ملک حسینی با بیان نقشه های همه جانبه دشمنان برای افزایش معضلات اجتماعی در جامعه عنوان کرد: همکاری همه نهادها برای افزایش انگیزه برای برون رفت از آسیب ها لازم است.

امام جمعه دهدشت نیز در این آیین با اشاره به اینکه روزانه طلاق و اعتیاد دامنگیر خانواده های زیادی در جامعه می شود گفت: بسیاری از این معضلات ناشی از تبلیغ فرهنگ های بیگانه از سوی ماهواره ها است.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی با بیان اینکه طلاق صدمات جبران ناپذیری بر پیکره خانواده ها وارد می کند افزود: کاهش و مدیریت این پدیده های شوم نیازمند تلاش جهادی همه نهادهاست.

فرماندار کهگیلویه نیز در این آیین با اشاره به نقش مهم فرهنگ در توسعه جامعه گفت: فرهنگ هویت و انسانیت افراد را در جامعه انسجام می بخشد.

علی پوزش اساس پدیدهایی مانند طلاق، اعتیاد و خشونت در جامعه را خلاء فرهنگی ذکر کرد و افزود: این پدیده ها نیازمند مدیریت صحیح و عملی در جامعه است.

انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.