سمپوزیوم شبکه های مغزی با حضور حدود 200 نفر از متخصصان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های علوم اعصاب کشور در دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دبیر سمپوزیوم شبکه های مغزی گفت: علوم اعصاب و شناختی یکی از حوزه های میان رشته ای است که رشته های مختلف را شامل می شود.

مریم قربانی افزود: شرکت کنندگان این سمپوزیوم متخصصان و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای رشته های مختلف نظیر روانشناسی، روانپزشکی، مهندسی پزشکی، فیزیک و مهندسی برق هستند.

وی هدف از برگزاری این سمپوزیوم را ترویج علوم شناختی و اعصاب و همچنین تبادل نظر و ارائه تازه ترین اطلاعات در این زمینه عنوان کرد.

قربانی محور مباحث این سمپوزیوم را نوسانات مغزی ذکر کرد و گفت: شبکه های الکتریکی و نرون های مغز، تاخیرهای زمانی در شبکه های مغزی، شبکه های مغزی و رمزگشایی و همچنین شبکه های مغزی و ظهور و مکانیسم های شناختی عناوین سخنرانی های این سمپوزیوم هستند.

دبیر سمپوزیوم شبکه های مغزی اظهار کرد: در روز دوم سمپوزیوم کارگاه آموزشی با عنوان 'دینامیک مغز و ظهور شناخت' با حضور 70 نفر از علاقه مندان برگزار می شود.

در این سمپوزیوم پروفسور 'جورج بوزاکی' استاد برجسته جهان در علوم اعصاب از دانشگاه نیویورک نیز حضور دارد.

تمام مباحث این سمپوزیوم دو روزه به زبان انگلیسی توسط استادان داخل و خارج کشور ارائه می شود.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.