استاندار آذربایجان شرقی از احداث مرکزی مجزا برای نگهداری معتادین دارای بیماری های خاص خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه آذربایجان شرقی در بحث مبارزه با مواد مخدر با سایر استان ها از شرایط ویژه ای برخوردار است گفت : مدیریت استان را در شرایطی تحویل گرفتیم که بیش از 9 ماه بود جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر تشکیل نشده بود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در سایه اتحاد، صمیمیت، همدلی و همزبانی بین مسئولان استان، قول ما به مردم استان مبنی بر عدم وجود معتاد متجاهر در استان در حال تحقق است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ترویج مصرف مواد مخدر در جامعه یکی از سیاست های شوم دشمن برای تضعیف اهداف انقلاب اسلامی است عنوان کرد: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین تمامی دستگاه های اجرایی مسئول در این زمینه وجود دارد و باید از تمام ظرفیت های قانونی برای مبارزه با مصرف مواد مخدر در جامعه اقدام کرد.

جبارزاده گفت: ترویج مصرف مواد مخدر در استان کنترل شده و این استان مکانی ناامن برای سوداگران مرگ و کسانی است که می خواهند جوانان را از این طریق به کام مرگ بکشانند.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خطاب به فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: آمار دقیقی از معتادین استان با همکاری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و دانشگاه تبریز توسط مرکز تحقیقات نیروی انتظامی استان تهیه شود و ما نیز به صورت ویژه از این امر حمایت می کنیم.

جبارزاده ادامه داد: در کنار مرکز ماده 16 باید مرکزی برای نگه داری معتادان دارای بیماری های خاص همچون ایدز و هپاتیت نیز احداث شود.

وی همچنین احداث مرکز نگهداری معتادان در قسمتی از اراضی و ساختمان های باباباغی تبریز راه اندازی مرکز حرفه آموزی احداث اردوگاه ها همچون اردوگاه مرند را از برنامه هایی نام برد که می تواند اجرایی شود.
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.