فرمانده انتظامی لرستان، گفت: سامانه 120 راهور، خدمت ديگر پليس به مردم در جهت پاسخگويی به سوالات شهروندان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار محمدقنبری گفت: سامانه تلفنی 120 با هدف کاهش مراجعات حضوری و پاسخگویی به سوالات و ابهامات شهروندان در امور انتظامی – ترافیکی و خدمات راهور در سه حوزه اجرائیات، صدور گواهینامه و شماره گذاری در حد استعلام و رویت، شروع بکار کرد.

وی با اشاره به اینکه این سامانه قدم دیگری درجهت آسایش و آرامش مردم لرستان، است، اظهار داشت: 30 نطقه حادثه ساز در سطح استان شناسایی که با همکاری سایر دستگاه های مرتبط از این تعداد، 9 نقطه اصلاح و مرمت شده است.

این مقام ارشد انتظامی به 68 نطقه حادثه خیز دیگر راه های مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد به همت پلیس و سایر دستگاه ها، 19 نقطه از آنان اصلاح و مرمت که این روند موجب کاهش تلفات فوتی جاده ای در استان بوده و مابقی نیز در حال بازسازی و اصلاح است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه، اعمال قانون بر اساس نیاز جامعه و مردم است، اظهار داشت: پلیس لرستان به دنبال افزایش آمار جریمه نبوده بلکه به دنبال ارتقاء فرهنگ رانندگی در جامعه است.

وی سه عامل انسان، راه و وسیله نقلیه را از علل بروز تصادفات جاده ای دانست و نقش انسان را مهمتر از آنها برشمرد.


انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.