مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت:قرارداد واگذاری استادیوم ۵ هزار نفری مرند به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نهایی شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسبقیان در دیدار با هیاتهای ورزشی شهرستان مرند گفت : استادیوم ۵ هزار نفری مرند مشکل معارض آن حل شده است و مبلغ درخواستی از سوی مسکن و شهرسازی برای واگذاری قرارداد زمین نیز پرداخت شده است.

اسبقیان تصریح کرد : پس از واریز این مبلغ اعتبار پایدار برای آغاز عملیات تکمیل از سال ۹۵ اختصاص خواهد یافت و از سال ۹۵ عملیات احداث این استادیوم آغاز می شود.

وی افزود:سرانه ورزشی استان آذربایجانشرقی در حال حاضر ۶۲صدم متر مربع است که پس از اتمام به ۸۲ صدم متر مربع خواهد رسید .

وی گفت: بر اساس سند توسعه استان بایستی علاوه بر توسعه ورزش همگانی و قهرمانی با رویکرد علمی و فرهنگی و مذهبی سرانه به یک متر برسد و شهرستان مرند نیز در حال حاضر ۴۷ صدم متر مربع است و پس از اتمام پروژه ها به ۶۴ صدم متر مربع خواهد رسید.

حسن اللهیارپور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ویژه مرند نیز در این نشست گفت :  ۶۱ هیات ورزشی شهری و روستایی در شهرستان مرند فعالیت دارند که حاصل این فعالیت داشتن بیش از ۵ هزار بیمه ورزشی است و این آمار در سال ۹۴ افزایش خواهد داشت.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
اقاجان چرا این استادیوم سالهاست رها شده روی ستونهای ناقصش گربه لونه کرده کبوتر بچه کرده کلاغ هم جوجه کرده ناسلامتی مرندفوتبال پراستعدادی داردودومین شهر ازهمه لحاظ بزرگ اذربایجان شرقی هست.