استاندار کردستان گفت: در جلسه امروز هیات دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور، لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری _ صنعتی بانه و مریوان به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، عبدالمحمد زاهدی با اشاره به اینکه راه اندازی منطقه آزاد تجاری_صنعتی بانه و مریوان نقش زیادی در توسعه کردستان دارد، گفت: بسیاری از کشورهای همسایه ما از طریق راه اندازی و ایجاد مناطق آزاد به توسعه و شکوفایی رسیده اند.

وی با تبریک این موفقیت بزرگ به مردم کردستان، اظهار امیدواری کرد با تلاش نمایندگان، این طرح بزرگ اقتصادی در مجلس نیز به تصویب برسد و کردستان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

استاندار کردستان با اشاره به اثرات مثبت ایجاد منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان بر اقتصاد استان، گفت: منطقه آزاد تجاری می تواند در جذب سرمایه خارجی، جذب و انتقال تکنولوژی و در نهایت ایجاد فرصت‌های اشتغال نقش بسزایی داشته باشد.

گفتنی است؛ پیشتر نیز لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری _صنعتی بانه و مریوان، روز دوشنبه (چهارم آبان ماه سال جاری) در نشست شورای عالی مناطق آزاد به ریاست معاون اول رییس جمهوری به تصویب رسیده بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
عالی میش اگه منطقه ازاد در مجلسم تصویب بش واقعا تاثیر مثبتی در کردستان دارد