نقش فرزند شهید را در فیلم سینمایی «دلبری» به کارگردانی جلال دهقانی اشکذری ایفا کردم.

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص حضور خود در جشنواره فیلم فجر گفت: در جشنواره سی و چهارم با دو فیلم «دلبری» و «قیچی» حضور دارم. سید جلال دهقانی اشکذری کارگردان فیلم سینمایی «دلبری» است این فیلم در پرونده کاریم متفاوت خواهد بود چرا که نقش فرزند شهید را بازی می‌کنم و خیلی برای من ارزشمند است. همیشه دوست داشتم از توان بازیگری‌ام استفاده کنم و گوشه‌ای از زحمات همه عزیزان را جبران کنم و ادای دینی داشته باشم برای همه کسانی که به گردن تک تک ما حق دارند و خدا رو شکر در این اثر به اندازه خودم سعادت نصیب‌ من شد که همچنین نقش را در این فیلم با این مضمون را بازی کنم.
 
وی در خصوص فیلم سینمایی «قیچی» تصریح کرد: فیلم «قیچی» اولین ساخته کریم لک‌زاده است. در این فیلم کاراکتر اصلی را بازی می‌کنم ظاهر فیلم با همه فیلم‌هایی که در سینمای ایران تا امروز دیده شده متفاوت است چرا که فقط در داخل یک خانه و خیابان نیست بلکه تعدد لوکیشن داشتیم فیلمبرداری در تهران،‌ قطار طبیعت زیبا جزایر ایران صورت گرفته است.
 
غزالی ادامه داد: فراوانی لوکیشن‌های سختی خاص خود را داشت اما برای من بسیار لذت‌بخش بود فیلم شخصیت مصوری است که نقش اول به نام راما را بازی می‌کنم و در جشنواره امسال به اندازه خودش دیده خواهد شد. هر دو نقش که بازی کردم متفاوت هستند و هر دو را خیلی دوست دارم امیدوارم در جشنواره دیده شوند.
 
بازیگر «اعترافات ذهن خطرناک من» در خصوص کاندید شدن در جشنواره فیلم امسال اظهار داشت: همیشه امیدواری خوب است اما من به خاطر جایزه و کاندید شدن کار نمی‌کنم من عشق این حرفه را دارم و اگر استعداد توانایی دارم باید به خدمت بگیرم و برایم مخاطب و سینمای کشور خود خدمت کنم و با این علاقه‌ای که در وجود من است سعی می‌کنم هدف خود را بالا بگیرم و با کارهای متفاوت رو به جلو حرکت کنم و در صورت کاندید شدن خود می‌توانم بگویم که همه چیز خواست خداست اگر کاندید شوم خیلی خوشحال خواهم شد و به مسیر خود ادامه می‌دهم.
 
غزالی خاطرنشان کرد: در فیلم سینمایی «دلبری» در کنار  هنگامه قاضیانی، آتیلا پسیانی تجربه جالب و لذت‌بخشی برایم بود همچنین در «قیچی» با محمدرضا داودنژاد سروش صحت، بهزاد دورانی،‌ رابعه مدنی و بازیگران خوب تئاتر همکاری داشتم.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار