فارس فرمانده انتظامي شهرستان "کوار" استان فارس گفت: با اجراي طرح توقيف خودروهاي داراي تخلف بالاي10ميليون ريال در آن شهرستان، 4 دستگاه خودرو توقيف و روانه پاركينگ شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دوم "همت پور" ادامه داد: ماموران پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان "كوار" با هدف اجراي قانون، طرح شناسايي و توقيف خودروهاي باتخلف بالاي 10ميليون ريال را در اين شهرستان اجرا و ضمن استقرار در مرکز و ميادين اصلي شهر و پوشش دادن مناطق حاشيه اي، موفق به شناسايي و توقيف 4 دستگاه خودرو با خلافي بالاي 10ميليون ريال شدند.

وي با بيان اينكه اين خودرو ها پس از توقیف به پارکينگ منتقل شدند،‌ خاطرنشان كرد: اين خودروها شامل یک دستگاه "پژو 405" با 13 ميليون و 620 هزار ريال خلافی،‌ یک دستگاه "پراید" با 10 ميليون و 450 هزار ريال خلافی، يک دستگاه "وانت نیسان" با 15 ميليون و 50 هزار خلافی و یک دستگاه "کاميونت ایسوزو" با 16 ميليون و 350 هزار ريال خلافی است.

فرماندهی انتظامي شهرستان "کوار" ضمن تاکيد بر اين موضوع که پليس در اجراي قانون با متخلفان مدارا نخواهد کرد، خواستار توجه رانندگان بويژه راکبين موتورسيکلت به رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي شد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: توقیف ، خودرو ، خلافی ، کوار ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.