یکی از بازیگران نمایش «قتل عام» نقش مباشری را دارد که در قتل‌هایش همکاری می‌کند.

پوریا عبدی بازیگر نمایش «قتل عام» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص این نمایش بیان کرد: داستان یک آبادی است در خارج از ایران که ارباب تلاش می‌کند، بقیه دست‌اندرکاران را بکشد که من نقش مباشر این شخص را ایفا می‌کنم.

وی درباره نقش خود عنوان کرد: شخصیت‌های نمایش معمولا به تیپ نزدیک هستند؛ اما تمام تلاشم بر این بوده تا به صورت شخصیت‌پردازی نمایشم را پیش ببرم و درونیات او را نشان دهم تا جذابیت برای تماشاگران بیشتر شود.

عبدی ادامه داد: هیچ شخصی نیست که بگوید من از کارم رضایت کامل را دارم؛ چون همیشه جای بهتر بودن است و با توجه به دقت کمی که داشته‌ایم تلاشم را کرده‌ام.

وی درباره فعالیت خود در بازیگری و کارگردانی تئاتر اظهار داشت: در درجه اول گرایشم به بازیگری بیشتر است؛ اما از طرفی کارگردانی هم یک کار پر مخاطره‌ است که همه چیز را در بر می‌گیرد. وقتی یک اثر را به عنوان کارگردانی روی صحنه می‌برم که حرف تازه‌ای در شیوه اجرای آن داشته باشم.

کارگردان نمایش «توقف کوتاه» در راستای انگیزه خود از انتخاب این نقش بیان کرد: شیوه کارگردانی این اثر برایم جذابیت زیادی داشت. از طرفی ما در نمایش، تلفیقی از فیلم و تئاتر هم داریم که وجود همه در کنار هم انگیزه را برای انتخاب بیشتر کرد.

گفتنی است؛ نمایش «قتل عام» به کارگردانی وحید نعمتی از 13 دی ماه در تماشاخانه «دا» ساعت 20:45 روی صحنه می‌رود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار