نخستین فیلم بلند سلمی بابایی در مقام کارگردانی، با نام «همپرواز» جمعه این هفته ساعت 16 پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ بابایی که تهیه‌کننده «همپرواز» نیز هست، معرفی شهدا و جانبازان کمتر مطرح شده نیروی هوایی به مردم را از اهداف اصلی ساخت این فیلم دانست و اظهار داشت: این فیلم تلویزیونی 95 دقیقه‌ای درباره خلبان جانباز محمد غلامحسینی است که در دوران دفاع مقدس و پس از سقوط هواپیما در منطقه کردستان، به دست دموکرات‌ها افتاد و به درجه جانبازی نائل شد.

سلمی بابایی با اشاره به اینکه گفتار متن این فیلم با صدای پرویز پرستویی است، یادآور شد: داستان این تله فیلم براساس واقعیت بوده و همه اسامی و افراد حقیقی هستند.

پیشتر مجموعه مستند - نمایشی «آخرین پرواز» که درباره زندگی شهید بیژن بیک محمدی بود، به کارگردانی و تهیه کنندگی سلمی بابایی از شبکه دو به روی آنتن رفته بود.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «همپرواز» در هفت قسمت 40 دقیقه‌ای تولید شده که زندگی شهدا و جانبازان نیروی هوایی ارتش را به صورت داستانی به تصویر کشیده است. قرار است این مجموعه هفت قسمتی دهه اول اسفند ماه از شبکه یک سیما پخش شود.

بازیگران: حسن جوهرچی، سعيد زارعی، ابوالفضل همراه، محمدرضا غیاث‌آبادی، سلمان فرخنده، نسا اصلانی، مهرداد بنکداری، ابراهیم سعدالهی، ماشاالله وروایی، ترانه امینی و افشین زعیماز بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

سایر عوامل فیلم تلویزیونی «همپرواز» عبارتند از:

تهیه‌کننده و کارگردان: سلمی بابایی، مجری طرح: ونداد دوشن، مدیرتولید و برنامه‌ریز: محمد شریفی، نویسنده و مشاورکارگردان: ونداد دوشن، مدیر تصویربرداری: جعفر براتی مهر، تدوین: احسان لهراسبی، منشی صحنه: افسانه شیخی، صدابردار: جعفر علیان، طراحی و تركيب صدا: احسان افشاريان، طراح صحنه و لباس: مرجان صفابخش، طراح گريم: سيدجلال موسوی و عكاس: پوپک خواجه اميری.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار