برنامه«17+» به دلیل اعمال تغییرات در فضای ظاهری و محتوا، برای مدتی تعطیل و از اسفند مجدداً روی آنتن خواهد رفت.

سهیل سلیمانی تهیه‌کننده برنامه «17+» در خصوص چگونگی برنامه و ویژگی‌های آن در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «17+» یک مجله تصویری جوانانه است. این برنامه با هدف معرفی جوان‌های موفقی که شناخته‌شده نیستند، تهیه و تولید شده است. ما در این برنامه از ستاره‌های بی نشان دعوت می‌کنیم و به آن‌ها نشان افتخار اهدا می‌کنیم.

وی ادامه داد: در برنامه «17+» به نوعی یک تعریف و باز تعریف از موفقیت را ارائه داده‌ایم. به این معنی که موفقیت به معنی پولدار شدن و یا شهرت نیست. بلکه اگر هر کس از جایگاه خود راضی و زندگی خوبی داشته باشد، موفق محسوب می‌شود. این برنامه مختص به همه جوانان ایرانی است.

تهیه‌کننده برنامه «یک فنجان سلامت» اظهار داشت: برای مدت کوتاهی برنامه را تعطیل خواهیم کرد؛ زیرا بنا داریم یکسری تغییرات در بسترهای مختلف برنامه اعم از گرافیک، دکور و ... را داشته باشیم. بر همین اساس پخش مجدد «17+» به صلاحدید مدیران شبکه از اسفند و یا ابتدای سال آینده خواهد بود.

سلیمانی تصریح کرد: برنامه ما محوریت فصلی دارد. به این شکل که بعد از یک مدت موضوعات بررسی شده و موارد جدیدی جایگزین آن‌ها می‌شوند تا به تکرار نیفتیم.

وی خاطرنشان کرد: در سری جدید یک باشگاه مخاطبان بزرگ داریم که از آن در پیشبرد برنامه استفاده خواهیم کرد. به علاوه هر هفته و یا دو هفته یکبار روزهای چهارشنبه برنامه را در شهرهای مختلف به غیر از پایتخت به روی آنتن می‌بریم. مجریان برنامه تغییر نخواهند کرد. همچنین محوریت برنامه به همان شکل قبلی است، البته تغییرات و گنجاندن موارد جدید در برنامه را شاهد هستیم.

وی افزود: تیتراژ ابتدایی برنامه نیز تغییر خواهد کرد. خواننده این کار امیر تاجیک است که با ما همکاری داشته است. این کار مراحل اخذ مجوز را پشت سر می‌گذارد؛ اما تیتراژ انتهایی همان کار قبلی است که تغییر نمی‌کند.

تهیه‌کننده «17+» تاکید کرد: سعی می‌کنیم در برنامه جدید یک بخش با عنوان «حضور آنلاین مخاطب» را داشته باشیم. ما علاقه‌مندیم که ساعت پخش برنامه نیز تغییری نکند. اما باز هم این موضوع به تصمیم مدیران شبکه بستگی دارد.

وی در پایان در خصوص بازخوردهای مخاطبان نسبت به برنامه عنوان کرد: بازخوردهایی که دریافت کردیم، خیلی مناسب بود. به طوری که تصور نمی‌کردیم تا این احد خوب باشد. علی‌الخصوص در شهرستان‌ها هنگامی که همشهریان یک فرد موفق، او را در یک برنامه تلویزیونی مشاهده می‌کنند بسیار خوشحال می‌شوند. چرا که می‌بینند نگاه «17+» فقط به تهران و شهرهای بزرگ نیست؛ بلکه به جوانان و افراد موفق از ارس تا زاهدان و مشهد و کل ایران توجه دارد. مخاطبان ما از سراسر کشور هستند و این موضوع برای ما بسیار خوشایند است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار