یزدان فتوحی کارگردان و نویسنده از فعالیت‌های خود و اجرا در برنامه «با طراوت» گفت.

یزدان فتوحی کارگردان، نویسنده، بازیگر و مجری تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اجرای برنامه «با طراوت» اظهار داشت: پیش از این اجرای برنامه «با طراوت» برعهده برادران حسینی بود، سپس محمدرضا خسروی برای اجرای «با طراوت» دعوت شد و قرار شد این برنامه با حضور دو مجری پیش رود. به همین دلیل من هم به این گروه پیوستم.

فتوحی در پاسخ به این سوال که فعالیت در کدام زمینه‌های هنری را دوست دارد، گفت: کارگردانی و نویسندگی را دوست دارم. دغدغه‌ بازیگری را ندارم، اما اگر پیشنهاد خوبی در این زمینه داشته باشم، می‌پذیرم. در عرصه‌ اجرا هم دوست دارم مجری- بازیگر باشم و اجرا به صورت کمدی را بیشتر دوست دارم. چون بسیاری از مسائل و حرف‌های جدی را می‌توان با طنز بیان کرد.

بازیگر مجموعه «خنده بازار» در مورد ویژگی‌های اجرا در برنامه «با طراوت» عنوان کرد: «با طراوت» یک برنامه شاد و پرانرژی است و با توجه به اینکه این برنامه صبح‌ها پخش می‌شود، باید به مخاطب انرژی و انگیزه بدهد. ما سعی کردیم این نکات را رعایت کنیم و بازخوردهای خوبی هم از مردم دریافت کردیم. با توجه به اینکه مردم صبح‌ها برای رفتن به محل کارشان آماده می‌شوند و یا ممکن است در محل کار خود بیننده ما باشند، پس ما باید خنده و شادی و ... را به آن‌ها منتقل کنیم.

مجری برنامه «با طراوت» با اشاره به اینکه صداقت در کار می‌تواند در جذب مخاطب موثر باشد، بیان کرد: در ساخت هر اثری باید صادقانه با مردم رفتار کرد. یعنی هر آنچه را که در برنامه بیان می‌کنیم به آن اعتقاد داشته باشیم و عمل کنیم. یکی از دلایل موفقیت «خنده بازار» این بود که مردم هر آنچه را در این مجموعه تماشا می‌کردند، لمس و احساس کرده بودند. به روز بودن و صادقانه با مخاطب رفتار کردن، موجب موفقیت یک اثر می‌‌‌شود.

وی در پایان در توصیه‌ای به علاقه‌مندان عرصه هنر، مطرح کرد: اگر استعداد دارند، این عرصه را پیگیری کنند. هیچوقت عجول نباشند و با مطالعه و آموزش و صبر برای ورود به این حرفه تلاش کنند. من از سال 1373 وارد دنیای هنر شدم و از همان موقع سعی کردم بیاموزم. مهمترین نکته برای ورود به این عرصه یاد گرفتن و صبور بودن است.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار