قطع برق در مناطق شهر تهران تا کاهش نرخ دلار و نه وام خرید کالا به کم درآمد ها از مهم ترین عناوین اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

هرچند که در قانون مصوب مجلس زمان پرداخت عیدی کارمندان و کارگران مشخص نشده اما طبق عرف، این مبلغ همراه با حقوق بهمن ماه و یا در هفته های پایانی سال به حساب آنها واریز می شود.

دلار با افزایشی اندک با نرخ 3 هزار و 660 تومان، سکه طرح قدیم با قیمت 956 هزار تومان و طرح جدید با نرخ 954 هزار تومان به فروش می رسد.

گرچه اجرای طرح وام خرید کالا با نیت حمایت از اقشار کم درآمد جامعه بوده اما به سبب عدم ساز و کارهای مناسب، این اقشار از دستیابی به این بسته های حمایتی باز ماندند.

معاون سازمان توسعه تجارت گفت: برخی محدودیت‌ها که برای تجار ایرانی وضع می‌شود به علت احترام به قوانین کشورهای همسایه است.

مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش آبزیان گفت: درصدد هستیم در زمینه خاویار و پرورش برخی گونه های آبزی پروی و پرورش ماهی در قفس همکاری مشترک علمی و تحقیقاتی با روسیه داشته باشیم.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: برداشت بیش از اندازه آب از سفره های زیرزمینی مو جب شده تا زنگ خطر نابودی این سرچشمه های حیات به صدا در آید.

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس در پایان معاملات روز جاری در حالی که به کار خود خاتمه داد که با افزایش 11 واحدی به عدد 71 هزارو 11 رسید.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران ایران گفت: حجم صادرات نسبت به تولید آنقدر اثرگذار نیست که قیمت گوشت را تغییر دهد.

امروز صبح به طور همزمان برخی از مناطق تهران با قطعی برق مواجه شدند.

بانک مرکزی امروز 7 بهمن ماه 94 نرخ 39 ارز را اعلام کرد.

انتهای پیام/











اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار