مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: جوانان خراسان شمالی در مسابقات ملی مهارت یک مدال طلا و یک دیپلم افتخار کسب کردند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استانگفت: محمد جباری در رشته نقاشی خودرو موفق به کسب مدال طلا و خانم محدثه خداف در رشته فناوری مد (خیاطی) موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.

رضایی خاطرنشان کرد: درمرحله کشوری این دوره ازمسابقات۴۵۲ نفر شامل۳۸۳ نفر مرد و ۶۹ نفر زن شرکت کردند که از این تعداد 9 نفر را جوانان خراسان شمالی تشکیل و در 8 رشته به رقابت پرداختند.پ

وی تصریح کرد: کشف استعدادهای حرفه ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی و خلاقیت جوانان را از اهداف برگزاری المپیاد ملی مهارت عنوان کرد.

رضایی افزود: ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت های حرفه ای کشور تا سطح مهارت های جهانی و شناسایی کمبودها در آموزش های فنی و حرفه ای و برنامه ریزی برای رفع آنها، ایجاد فرصتی مناسب به منظور تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه ای بین جوانان و ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت و توسعه فرهنگ کار و مهارت آموزی از دیگر اهداف برگزاری مسابقات المپیاد ملی مهارت در کشور است.

وی اظهار داشت : برگزیدگان نهایی شانزدهمین و هفدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده سازی درچند رشته منتخب به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت که در سال ۲۰۱۷ در کشور امارات برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.