بیش از 200 هزار رای اولی خراسان رضوی آماده حضور در حماسه 7 اسفند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت :بیش از 200 هزار رای اولی در خراسان رضوی برای حضور حماسی در انتخابات 7 اسفند آماده هستند.

سید جواد حسینی درحاشیه همایش «حضور» در گفتگو با گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افزود: این همایش با حضور دانش آموزان رای اولی و با شعار "هر دانش آموز یک نقش" و "هر دانش آموز یک تشکل" در راستای رویکرد پرسش 16 مهر ریاست جمهوری و همچنین حضور حداکثری دانش آموزان در انتخابات برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در پرسش رئیس جمهوری که در 8 بخش فرهنگی، اجتماعی، هنری و سیاسی مطرح شده، مسابقات علمی برگزار شده است و 300 همایش در این خصوص برگزار کرده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: این همایش برای حضور حداکثری و با نشاط دانش آموزان در انتخابات پیش رو است و در 47 منطقه ای آموزش و پرورش استان برگزار شده است.

حسینی با بیان اینکه در استان 450 هزار دانش آموز عضو بسیج دانش آموزی هستند، افزود: در استان 90 هزار دانش آموز پیشگام سلامت داریم و 30 هزار دانش آموز زیست یار و 60 هزار دانش آموز پیشگامان و فرزانگان در استان داریم.

مالک اشرفی، مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی هم با بیان اینکه این همایش را برای مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات برگزار کردیم، گفت: این همایش برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است که برای حضور حداکثری دانش آموزان و فرزانگان و پیشگامان و نشاط در انتخابات برگزار شده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار