هشتمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی با حضور منتخبان و نواحی نوزده‌گانه در اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسمی که پیش از ظهر امروز در کانون فرهنگی تربیتی عصمت اردبیل برگزار شد بعد از جمع‌آوری آرای دانش‌آموزان و منتخبان هشتمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی راه‌یافتگان استان اردبیل معرفی شدند.

معاون فرهنگی و پرورش آموزش و پرورش اردبیل در این آیین اظهار کرد: استان اردبیل سه نماینده در مجلس دانش‌آموزی دارد که از بین منتخبان شورا مجمع مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان شکل گرفته تا نفرات منتخب راه یافته به مجلس دانش‌آموزی مشخص شود.

مصطفی کافی سهمیه استان اردبیل را برای مجلس دانش‌‌آموزی سه نفر اعلام کرد و گفت: در مجلس دوره هفتم دو دانش‌آموز پسر و یک دانش‌‌آموز دختر نمایندگان این استان بودند که در مجلس هشتم نیز همین ترکیب رعایت شده است.

وی با بیان اینکه مجلس دانش‌‌آموزی بالاترین جایگاه برای بحث و بررسی بر روی موضوعات و مسائل مختلف دانش‌آموزان و حل مشکلات و موانع پیش‌روی آنها است، ‌افزود: هدف اصلی از تشکیل مجلس دانش‌آموزی توسعه و تقویت روحیه تعاون، هم‌اندیشی و همگرایی دانش‌آموزان برای حضور در جایگاه مطلوب و شایسته است.

معاون فرهنگی و پرورش آموزش و پرورش اردبیل بیان کرد: این مجموعه یک تشکل غیرسیاسی صنفی و مشورتی است که در قالب کمیسیون‌ها و آیین‌نامه‌ها پیشنهادهای خودشان را ارائه می‌کنند تا در بهترین شرایط مجلس دانش‌آموزی بتواند به وظایف قانونی و خطیر خود عمل کند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.